اخبار داغ

گلایه شهروندان باشتی از افزایش کرایه حمل و نقل عمومی+ عکس

گلایه شهروندان باشتی از افزایش کرایه حمل و نقل عمومی+ عکس
شهروندان باشتی نسبت به افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در این شهر گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس افزایش نرخ کرایه در بخش‌های درون شهری و برون شهری متناسب با برخی شرایط به ویژه شرایط اقتصادی، تورم، قیمت سوخت و غیره هر ساله توسط نهادهای متولی درصدی افزایش پیدا می‌کند تا با مشخص شدن این نرخ نامه شهروندان باشتی نسبت به افزایش قیمت گلایه مند باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اگر چه شهروندان باشتی نسبت به نرخ نامه گلایه مند بودند اما رانندگان ناوگان عمومی اذعان داشتند این افراد همه باتوجه به وضعیت اقتصادی و تورم باید بتوانند پاسخگوی هزینه ها، سوخت، تعمیر و معیشت خود باشند.

,

یکی از رانندگان درون شهری باشت به خبرنگار ما گفت: استفاده از خودروی شخصی، افزایش ترافیک و کمبود مسافر همه و همه باعث می شوند تا درامد ما رانندگان تحت تاثیر قرار بگیرد و بخشی از این درامد ها بدون شک هزینه سوخت، تعمیر و نگهداری خودرو می شود و بخشی کمی از آن صرف خانواده می شود.

,

او با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و تورم در زندگی ما اثر داشته و ما نیز بخشی از این جامعه هستیم اظهار داشت: ما راضی به ضرر مردم نیستیم اما زندگی ما رانندگان چگونه باید بگذرد؟

,

این موضوع گاها باعث گلایه شهروندان باشتی نسبت به افزایش کرایه حمل و نقل شده و یکی از شهروندان به خبرنگار ما گفت: چون فعالیت تاکسی و حتی مسافرکش های شخصی در خیابان ها کم رونق تر از قبل شده، مردم برای اینکه به مقصد برسند، ناچارند با قیمت های جدید و گرانی همراهی کنند.

,

یکی دیگر از شهروندان باشتی با ارسال نرخ نامه جدید حمل و نقل عمومی در این شهر ابراز داشت: مسیر همان مسیر است، اما کرایه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و گاهی حتی برخی از رانندگان بیش از نرخ مصوب از مسافران کرایه می گیرند.

,

به منظور بررسی بیشتر موضوع و بیان گلایه های شهروندان با شهردار شهر باشت تماس گرفتیم اما موفق به گفتگو نشدیم و تلاش می کنیم تا در روز های آینده در این خصوص گفتگویی را با مسئولان ترتیب دهیم.

خبرنگار: باقرازده
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه