اخبار داغ

طی مراسمی؛

از کتاب «برادران باغ بهشت» رونمایی شد/روایتی از زندگینامه برادران شهید میرشاکی

از کتاب «برادران باغ بهشت» رونمایی شد/روایتی از زندگینامه برادران شهید میرشاکی
کتاب «برادران باغ بهشت» روایتگر زندگینامه و وصیتنامه برادران شهید میرشاکی رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر دانشگاه علمی کاربردی لرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان و رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کتاب «برادران باغ بهشت» رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

این کتاب روایتگر زندگینامه و وصیتنامه برادران شهید سید مصطفی و سید جواد میرشاکی است و از سوی انتشارات پراکنده به چاپ رسیده و مولف آن محمد تقی عزیزیان است که با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به چاپ رسید.

,

کتاب «برادران باغ بهشت» در قالب ۲۰۷ صفحه و یک هزار نسخه  به قیمت ۲۰ هزار تومان چاپ شده است.

,

در مقدمه این کتاب آمده است:

,

سید جواد اسامی شهدا را که می گفت،جمعیت به هروله می افتاد. انگار ظهر عاشورا بود، اما این وسط کسی از قلم افتاده بود همه گوش تیزکرده بودند که اسمش بر زبان سید جاری شود و سید، روضه را آرام آرام به سمت فرود می آورد می خواست دعاهای آخر روضه را بخواندکه پچ پچ افتاد در دل بچه ها، هر کسی حرفی می زد: نکند یادش رفته؟ شاید خبر شهادتش را به سید ندادن؟نه؟ سید که خودش پیکرشو داخل سنگر برد.سرهای رزمندگان به دور و بر چرخید، همه از هم می پرسیدند، اما کسی جوابی نداشت بالاخره یکی از میان جمعیت شانه هایش را به زحمت از بغل دستی ها کند و سرپا ایستاد رو به سید کرد  و با صدای لرزان و دورگه گفت: آسیدجواد،چرا ازبردارت نگفتی؟ نفر بعدی عین قارچ از بغل دستی نفر قبلی بالا کشیدو با لحن طلبکارانه تری به سید: از مصطفی چیزی نگفت؟از برادر شهیدت؟سکوت سنگینی بر سرجمعیت آوار شد. همه منتظر جواب سید بودند سید هم مثل همیشه با آرامش خاطر بغض گلویش را قورت داد…

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه