اخبار داغ

استاندار مازندران:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و رفع چالش بیکاری اولویت مسئولان باشد

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و رفع چالش بیکاری اولویت مسئولان باشد
محمود حسینی‌پور تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و همچنین رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت های اساسی مسئولان مازندران برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بلاغ، سید محمود حسینی پور صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی در بدو ورود به شهرستان گلوگاه افزود: گلوگاه ظرفیت های مختلف اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار دارد که برای شکوفایی این استعدادها تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر باوجود ظرفیت های اقتصادی، گلوگاه مشکلات فراوانی در حوزه های زیرساختی و عمرانی دارد که به طور حتم در سفر شهرستانی برای گره گشایی از این دغدغه ها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.


استاندار مازندران تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و همچنین رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت های اساسی مسئولان ارشد استان برشمرد.
 
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با همراهی امام جمعه و فرماندار گلوگاه، کهنسال، مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده شهید عبدالرضا کلبادی نژاد از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

استاندار مازندران امروز جمعه ششم خرداد به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی به شهرستان گلوگاه سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از چند طرح زیرساختی و عمرانی نیمه تمام، برپایی میزخدمت در ادارات شهرستانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصاء مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به گلوگاه است.
 


حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان گلوگاه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به گلوگاه اعلام شده است.

 

معاونان استاندار هم در این سفر هر یک بخشی از مشکلات شهرستان گلوگاه را با برگزاری نشست های مختلف بررسی و جمع بندی می کنند که در این چارچوب بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان بویژه مسائل دکل بندان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، بررسی مسائل و مشکلات شهرگلوگاه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی، صنعتی و اقتصادی و بازار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی انجام می شود.

همچنین علاوه بر این مسائل بخش های مختلف حوزه کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، بانوان و خانواده و دیگر بخش ها هم با حضور مدیران متولی این بخش ها بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه