اخبار داغ

تحلیلی بر بازار؛

افزایش قیمت نان فانتزی تنور سودجویی نانوایی‌های البرز را داغ کرد/ پای ۵۳ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی باز شد

افزایش قیمت نان فانتزی تنور سودجویی نانوایی‌های البرز را داغ کرد/ پای ۵۳ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی باز شد
طی روزهای گذشته رشد قیمت نان‌های فانتزی زمینه سودجویی را برای برخی از نانوایی‌های سنتی ایجاد و آنها به رشد نرخ خودسرانه و پخت کم‌تر از سهمیه روی آورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها قیمت نان فانتزی ۵ هزار تومانی به ۱۵ هزار تومان و آرد گونی ۷۲ هزار تومانی به ۶۲۸ هزار تومان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
افزایش قیمت نان های فانتزی زمینه سودجویی را برای برخی از نانوایی های سنتی ایجاد و آنها به رشد نرخ خودسرانه و پخت کم تر از سهمیه روی آورده اند. 
,
نانواهای متخلف مدعی هستند که سهمیه آرد آنها کمتر شده است، در حالی که معاون بازرسی صمت استان البرز درباره این موضوع نظر دیگری دارد.
,
کوروش مرادی افزود: هیچگونه تغییر قیمت، سهمیه و وزنی انجام نشده است و تعطیلی خودسرانه در این برهه زمانی تخلف است و با آن برخورد می شود.
,
بر خلاف ادعای برخی از نانوایان کارخانه های آرد در حال تولید بی وقفه این محصول هستند، مسئله ای که متولی آن در البرز توضیحاتی ارائه می دهد.
,
رئیس انجمن تولیدکنندگان آرد استان البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۲۲ کارخانه آرد داریم که اغلب آنها جز بزرگترین کارخانه های کشور هستند.
,
 
,
, ,
به گفته آقاطاهر در سامانه آرد و گندم کشور گندم به وفور وجود داشته و هیچ نانوایی بدون آرد نمی ماند، از درب کارخانه تا نانوایی  هم مشکل توزیع وجود ندارد. 
,
بر اساس اعلام رانندگان حمل آرد GPS خودرو، تلفن همراه و نرم افزار آردبان هم تمهیداتی است که توسط شرکت های آرد برای توزیع اندیشیده شده است.
,
حالا دیگر بهانه ای برای کم فروشی و تخف وجود ندارد، نورالهی معاون اجرایی تعزیرات البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ جریمه هایی در نظر گرفته شده است.
,
وی ادامه می دهد: واحد صنفی که مرتکب تخلف گرانفروشی و کم فروشی شده و تا ۱۰ میلیون تومان جریمه شود باید بدون اعتراض جریمه را پرداخت کند.
,
با نظارت بازرسان ۵۳ نانوای متخلف به تعزیرات حکومتی البرز معرفی شدند، شهروندان هم باید پخت نابجا و کم را با ۱۲۴ و ۱۳۵ در میان بگذارند.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه