اخبار داغ

آقای سرپرست کجاست؟

بلاتکلیفی محض تیم ملی، بحران بازی تدارکاتی و سرپرست غایب/ استیلی در مسیر هیات رییسه!

بلاتکلیفی محض تیم ملی، بحران بازی تدارکاتی و سرپرست غایب/ استیلی در مسیر هیات رییسه!
در حالیکه تیم ملی بعد از لغو بازی دوستانه با کانادا در بلاتکلیفی محض بسر می‌برد، از سرپرست تیم ملی هیچ اثری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال یکی از عوامل پیشنهاد دهنده برگزاری بازی ایران مقابل کانادا بود. او که در این مدت نشان داده در مورد کوچکترین مسائل تیم ملی هم نظر دارد و از وقتی که این سمت را داشته با کمتر رسانه‌ای بوده که مصاحبه نکند، اما این روزهای بحرانی خبری از او نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از استیلی که همین چند روز قبل مقابل خبرنگاران اولین جرقه های لغو بازی با کانادا را زد و گفته بود شاید ویزا به تیم ملی داده نشود، از روز گذشته که خبر لغو بازی تیم ملی اعلام شده هیچ اثری نیست. 

,

 

,

در شرایطی که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در بلاتکلیفی محض بسر می برند و به صورت رسمی هم اعلام نشده برنامه بعدی تیم ملی چیست، استیلی که باید پاسخگو این شرایط باشد نیست و حتی گفته می شود که او ایران نیست.

,

 

,

حمید استیلی به عنوان یکی بازیکن باسابقه و ملی پوش که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم بر بازو بسته، انتخاب مناسبی به جای فرد بدون رزومه‌ای همچون مجتبی خورشیدی محسوب می‌شد و همگان انتظار داشتند تا استیلی با توجه به تجربه و سابقه‌اش در این سمت منشا اثر باشد اما ورای مصاحبه‌های سریالی با رسانه‌ها، او در نخستین بحران بوجود آمده پیرامون تیم ملی، همانند بقیه ارکان غیرفوتبالی هیات رئیسه از نظرها غایب است! هیات رئیسه‌ای که به اندازه‌ای منفعل و ضعیف عمل کرده‌اند که دل همه برای خوبان عالم تنگ شود! هیات رییسه‌ای که ادعایش گوش فلک را پر کرده اما از برگزاری یک بازی دوستانه عاجز است. ظاهرا حمید استیلی هم تصمیم گرفته مسیر همین هیات رییسه را ادامه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه