اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان هوشیار باشند

دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان هوشیار باشند
امام جمعه اراک با تاکید بر هوشیاری همه جانبه دستگاه های امنیتی اطلاعاتی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار روز افزون انقلاب هراس و واهمه دارند و از هر ابزاری برای نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و در این شرایط وظیفه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار سنگین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، گفت: بزرگترین درس حوادث منطقه و جهان درس تقوا و ولایتمداری است و میزان برای پیروزی، موفقیت و سربلندی، سلامت دین و دنیا و آخرت و عالی ترین درس کلاس دنیا تقوا و ولایتمداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق(ع) افزود: امام جعفر صادق(ع) به عنوان رئیس مذهب تشیع در امر تربیت شاگردانی ممتاز بی نظیر بودند و نهضت علمی در علوم و معارف اسلامی راه اندازی نمودند و مکتب امام صادق(ع) انسان ساز و مکتب ساز است.
,
امام جمعه اراک ادامه داد: باید از مکتب امام صادق(ع) در راستای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کنیم و نخبگان ، دانشگاهیان و حوزویان باید با الگو گیری از مکتب ششمین امام شیعیان در راستای تربیت شاگردانی ممتاز و برجسته اهتمام ورزند.
,
وی با تاکید بر هوشیاری همه جانبه دستگاه های امنیتی اطلاعاتی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار روز افزون انقلاب هراس و واهمه دارند و از هر ابزاری برای نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و در این شرایط وظیفه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار سنگین است. 
,
دری نجف آبادی تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید با هوشیاری کامل تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را شناسایی و در نطفه خفه کنند و با تمام قدرت از امنیت ملی و اقتدار کشور صیانت کنند.
,
وی با اشاره شهادت شهید احسان قدبیگی در منطقه پارچین تهران ، گفت: شهید اقتدار و صنعت دفاعی احسان قدبیگی از خدمتگذاران صنعت دفاعی کشور و از خطه پرافتخار و شهید پرور استان مرکزی و شهر اراک بود که مظلومانه به شهادت رسید.
,
امام جمعه اراک با تقدیر از مردم شهر اراک جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهید ببان کرد: امروز مردم شهیدپرور استان مرکزی و شهرستان اراک تشییع باشکوهی برای این شهید مظلوم برگزار کردند که جای تقدیر دارد و این نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
,
وی ادامه داد: همگان باید توجه داشته باشند که راه مقاومت در کشور باید تقویت شود و مبادا کسی از ادامه مسیر دلسرد شود و حاشیه ها نباید ملت ایران را از راه و آرمان های بلند خود غافل کند.
,
دری نجف آبادی بیان کرد: ملت ایران باید در هر بخش و اموری روی پای خود بایستد. خودباوری و ایستادگی بر روی توان داخلی همواره مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی بوده و همواره باید مورد توجه باشد.
,
وی ادامه داد: امروز شرایط کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال عمر بابرکت خود دستاوردهای بسیاری داشته که باید شکرگزار خداوند باشیم و امروز در اوج اقتدار و سربلندی است.
,
امام جمعه اراک افزود: ساختمانی در آبادان تخریب شده و باید قبل از این ماجرا ناظران و مهندسان دقت لازم را به کار می‌گرفتند و در این خصوص تخلفاتی صورت گرفته اما نباید در هر جا که حادثه‌ای رخ می‌دهد کل نظام را زیر سئوال برد.
,
وی با اشاره به مناسبت های خرداد ماه بیان کرد: ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از مهمترین مناسبت‌های پیش رو است که هر کدام باید به بهترین نحو ممکن اجرا شود.
,
دری نجف آبادی افزود: همچنین امسال پس از چندین سال، ۴۰ هزار نفر از جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع مشرف می‌شوند که زائران باید بهترین درس را از این دانشگاه باعظمت بگیرند.
,
وی خاطر نشان کرد: در راستای وحدت کلمه، یکپارچگی، عظمت و کرامت انسانی همه بابد پشت سر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان باشند.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه