اخبار داغ

برگزاری اولین راند مسابقات موتورریس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک

صالحی امیری: به آینده فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خوشبین هستم

صالحی امیری: به آینده فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خوشبین هستم
اولین راند مسابقات موتورریس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، عصر امروز جمعه ۶ خرداد ماه اولین دوره مسابقات سوپربایک (موتورریس) باشگاهها و دستجات آزاد کشور با حضور ۶۵ ورزشکار از سراسر کشور در 7 کلاس با حضور رییس کمیته ملی المپیک در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در پیست مجموعه ورزشی آزادی از روند برگزاری این مسابقات بازدید و در این باره ابراز داشت: ما در این مسابقات شاهد صحنه های جذاب و زیبایی بودیم و این همان چیزی است که در ورزش دنبال آن هستیم. نشاط تحرک، غرور، هویت و انسجام چیزی است که در ورزش وجود داشته و با موفقیت در عرصه مسابقات داخلی و بین المللی به مردم هم این حس شادابی و غرور با پیروزی ایجاد می شود؛ بخصوص که جامعه ورزش قهرمانی ما جامعه بزرگ و جوانی است و می بایست مورد حمایت قرار گیرد.

,

وی تصریح کرد: با حضور ناظمی در رأس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و تیم کاری خوبی که دارند من به آینده این فدراسیون خوشبینم و در واقع نوید روزهای خوبی را می دهد. برگزاری چنین مسابقاتی نیاز به حمایت دارد و در واقع کمک به فدراسیون جهت افزایش زیرساختهای اتومبیلرانی و موتورسواری در چند استان کشور و همچنین نوسازی تجهیزات و کمک به آنها جهت ورود تجهیزاتشان و اخذ مجوزهای لازم می تواند نقش بسزایی  در کمک به آنها داشته باشد.

,

رییس کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت: بدون تردید برگزاری چنین مسابقاتی آنهم با وجود چنین جوانان با نشاط و علاقه مند می تواند در افزایش نشاط، همبستگی، شادابی و غرور در میان مردم نقش مهمی داشته و رسانه ملی که همواره در چنین مواردی در کنار جامعه ورزش کشور و قوت قلب آنها بوده اند، نقش بسزایی دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه