اخبار داغ

در قرارداد با فدراسیون کانادا عددی به‌عنوان غرامت ذکر نشده؛

ماجدی: فقط یک یا ۲ نفر از اعضای هیأت‌رئیسه به فوتبال کمک می‌کنند/ سهم‌خواهان را در صورت تداوم روند فعلی نام می‌برم!

ماجدی: فقط یک یا ۲ نفر از اعضای هیأت‌رئیسه به فوتبال کمک می‌کنند/ سهم‌خواهان را در صورت تداوم روند فعلی نام می‌برم!
عضو هیأت رئیسه و سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به غیر از یکی، ۲ نفر از اعضای هیات رئیسه، افراد دیگر به ما کمک نمی‌کنند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدمیرشاد ماجدی، عضو هیأت رئیسه و سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال در رابطه با لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا اظهار داشت: همین طور که می‌دانید، خیلی از دوستان خود را به خواب زده‌اند، ما با کشور کانادا به توافق رسیدیم و توافق خود را مکتوب کردیم، قرار شد ما ۲ بازی دوستانه در کانادا داشته باشیم و پس از این که قرارداد را امضا کردیم. اتفاقاتی علیه ما رخ داد.

,

وی در ادامه بیان داشت: مشکلات ما پس از آن شروع شد، مشکلات ما ورزشی نیست و به هر حال از توئیت‌های شخصی افرادی که در کشور کانادا بود، شروع شد و با موضع‌گیری‌های سیاسی مسئولین این کشور همراه شد. به هر حال پس از این حواشی ما به کانادا نامه زدیم و گفتیم اگر مشکلی هست، به ما اطلاع دهید. 

,

ماجدی در همین باره عنوان داشت: آن‌ها گفتند مشکلی نیست و تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم. ما نگران بحث روحی و روانی کادر فنی بودیم که در این باره به ما گفتند مشکلی نیست و تمهیدات لازم در این باره انجام شده. دیدار با کانادا یکی از بهترین دیدارها برای مشابه‌سازی با تیم ملی آمریکا بود و این تیم در رنکینگ فیفا در رده ۳۸ قرار داشت.

,

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال پیرامون بحث غرامت از فدراسیون کانادا تاکید داشت: بحث اصلا غرامت نیست و در این باره عددی نوشته نشده. در متن آمده نمی‌شود قرارداد را فسخ کرد و دو طرف باید رعایت کنند، مگر آن چیزی که اتفاق نیفتاده باشد. قرارداد ما در این باره شامل چند بند است و آن را در اختیار وکیل قانونی گذاشتیم و در این باره با فیفا هم مکاتبه خواهیم کرد.

,

او درباره اظهارات مسئول حقوقی فدراسیون به فوتبال برتر گفت: از آقای فغان‌پور خیلی ناراحتم؛ او باید کمک حال ما باشد اما حرف‌های غیرواقع زده. ما تمام مدارک لازم مربوط به دیدار با کانادا را برای ایشان فرستادیم و به ما گفتند آن را ترجمه کنید و در اختیار ما قرار دهید. کاملا موارد و مستندات به صورت اتوماسیون در فدراسیون موجود است و تعجب می‌کنم ایشان که عضو فدراسیون است، علیه ما صحبت می‌کند.

,

ماجدی تصریح داشت: یکی از مشکلات ما این است که فوتبال به حالی افتاده که باید مسائل در فضای رسانه‌ای مطرح کند و همه دنبال سهم‌خواهی هستند. به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال نمی‌توانم دروغ بگویم؛ برگه برای ایشان فرستاده شده و گفته کلیات قرارداد خوب است، حتی درباره مبلغ هم اظهارنظر کرده و راجع به موارد دیگر هم به صورت مکتوب صحبت کرده. من متاسف هستم برای ایشان و افرادی که این راهکارها را به ایشان می‌دهند؛ برای خودم هم متاسف هستم.

,

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد اختلافات در این ترکیب اذعان داشت: یک سری از دوستان هستند که سهم‌خواهی می‌کنند؛ وقتی عده‌ای به عنوان هیات رئیسه جمع می‌شوند و برای آرمان‌های آن تلاش می‌کنند، باید کنار هم باشند. به غیر از یکی، ۲ نفر از اعضای هیات رئیسه، افراد دیگر به ما کمک نمی‌کنند. برخی افراد هم که بیرون گود هستند، دارند بیشترین هجمه را به فدراسیون و تیم ملی می‌آورند.

,

وی پیرامون پادرمیانی دولت در فدراسیون ابراز داشت: خواهش می‌کنم دولت و مسئولین به تیم ملی کمک کنند، تا الان هیچ کمکی نشده. وزیر ورزش و جوانان در این باره واقعا سعی کردند مشکلات و مباحث مالی حل شود اما یک ریال به فدراسیون کمک نشده و همه چوب را برداشتند بر سر میرشاد مجیدی و فدراسیون فوتبال می‌زنند که راه را اشتباه می‌روید. از ۶ و ۷ صبح تا نیمه شب در فدراسیون هستم. تیم امید به عراق رفته، تیم جوانان موفق شده و لیگ ما در جریان است؛ همه دنبال این هستند که وضعیت تیم ملی چه می‌شود؟

,

سرپرست فدراسیون فوتبال خاطرنشان ساخت: همه می‌دانستند که نخست وزیر و پارلمان کانادا علیه ما موضع می‌گیرند و یک سری افراد هم در کانادا علیه ما موضع می‌گرفتند، اما برخی رسانه‌ها به جای حمایت از میرشاد ماجدی و فدراسیون فوتبال، کاسه و کوزه را بر سر ما می‌شکنند. ما چه افراد ایرانی هستیم؛ آن چیزی که در اختیار و توان ما بوده در طبق اخلاص گذاشتیم و کار را جلو می‌بریم. اگر دوستانی که این کارها را انجام‌ می‌دهند، قسم می‌‎خورم اگر دست از این کارها برندارند، یک یک این افراد را نام خواهم برد.

,

ماجدی همچنین بیان داشت: ما باید روز سه‌شنبه مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنیم. 

,

وی نهایتاً درباره نظر اسکوچیچ هم گفت: اسکوچیچ در این باره کم لطفی می کند، خودش می‌داند که ما چقدر از او و همکارانش حمایت کردیم، خارجی‌ها پولشان و درصد قراردادشان را گرفته‌اند. وقتی کانادا این دیدار را کنسل کرده و ورزشی نبوده، دیگر در اختیار ما نیست. شما می‌دانید که این اتفاقات فوتبالی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه