اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

رگبار و وزش باد شدید در نوار غربی و ارتفاعات البرز/ ادامه پدیده گردوخاک در شرق و شمال‌شرق

رگبار و وزش باد شدید در نوار غربی و ارتفاعات البرز/ ادامه پدیده گردوخاک در شرق و شمال‌شرق
سازمان هواشناسی با اشاره به رگبار و وزش باد شدید در نوار غربی و ارتفاعات البرز برای دو روز آینده در سیستان باد شدید و خاک را پیش بینی کرد و از ادامه پدیده گردوخاک در شرق و شمال‌شرق کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور اعلام کرد: امروز در بخش‌هایی از خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی شده و از شنبه تا دوشنبه رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در بخش‌هایی از غرب و شمال‌غرب کشور همچنین ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

امروز نیز در بخش‌هایی از غرب و جنوب‌غرب، مرکز و شرق کشور، همچنین جنوب و جنوب‌شرق آسمان غبارآلود همراه با کاهش کیفیت هوا است. همچنین در بخش‌هایی از دامنه جنوبی البرز، شرق و شمال‌شرق، مرکز کشور، جنوب و جنوب شرق وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک داریم. همین شرایط در ۲ روز آینده در شرق و شمال‌شرق همچنین جنوب‌شرق، مرکز و جنوب کشور ادامه دارد.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک داریم.

این سازمان با اشاره به افزایش نسبی دما در سواحل خزر در روز آینده، گفت: در ۲ روز آینده مرکز و شرق خلیج‌ فارس، شرق عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۹ و ۱۸ درجه خواهد بود.

امروز شهرکرد با کمینه دمای ۱ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۱ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه