اخبار داغ

فرار رو به جلو اصلاح طلبان و موج سواری ضدانقلاب بر غم و اندوه مردم آبادان/ هیاهو و گرد و خاک رسانه ای؛ بازی در میدان مقصران حادثه

فرار رو به جلو اصلاح طلبان و موج سواری ضدانقلاب بر غم و اندوه مردم آبادان/ هیاهو و گرد و خاک رسانه ای؛ بازی در میدان مقصران حادثه
دشمنان ملت ایران در ماجرای متروپل آبادان تنها به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و تلاش دارند با حاشیه سازی برای این اتفاق به کشور ضربه وارد کنند در حالی که همه می‌دانند در چنین شرایط بحرانی نیاز کشور، برقراری آرامش برای تسریع در امر امدادرسانی و آواربرداری و اتخاذ تصمیمات به موقع و صحیح توسط مسئولان است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حادثه چند روز پیش متروپل آبادان و جان باختن قریب 20 نفر از هم وطنانمان حادثه تلخی بود که نه تنها دل هر ایرانی بلکه دل هر انسانی را به درد آورد. ریزش مجموعه چند طبقه تجاری که به دلیل کوتاهی‌های فنی استحکام لازم را نداشت و فرو ریخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما دشمنان ایران اسلامی در خارج و داخل کشور اعمّ از عوامل سازمان‌های اطلاعاتی غرب، مبارزین میدانی، نخبگان غرب زده داخلی و غیره که همواره در کمین هستند تا از کوچکترین مسأله‌ای درون کشور سوءاستفاده کرده و عَلَمی را علیه نظام جمهوری اسلامی به پا کنند در این حادثه تلخ نیز ساکت ننشستند.

,

هنگام وقوع چنین شرایط بحرانی آن کسی که دوست داشته باشد کمترین خسارت مالی و جانی به مردم وارد شود، سعی می‌کند با آرام کردن فضا و حاشیه درست نکردن، امنیتی روانی را ایجاد کند تا کار امداد و نجات و آواربرداری به سرعت پیش برود و مسئولان بتوانند بهترین تصمیم گیری را برای مقابله با این بحران انجام دهند.

,

اما اگر در چنین شرایط بحرانی عده‌ای بیایند و شروع به ملتهب کردن فضا، تحریک مردم، شایعه پراکنی، دروغ پراکنی، ایجاد حاشیه برای مسئولان و غیره کنند تنها سبب شده‌اند در مرحله اول امنیت روانی از جامعه گرفته شود و در کار امدادرسانی خلل ایجاد شود و آرامش لازم برای اخذ تصمیمات در زمان بحران فراهم نشود.

,

روشن است در قضیه متروپل آبادان از طرف دستگاه‌های ناظر کوتاهی صورت گرفته است اما آیا با هیاهو مجرمان مشخص می‌شوند وقتی دستگاه قضایی از اولین روز وقوع این حادثه آن را زیرنظر گرفته، برای متروپل تشکیل پرونده داده و قرار جلب برای متهمان پرونده صادر کرده است!؟ این هیاهو و برهم زدن امنیت جامعه در چنین شرایطی تنها موجب می‌شود زمینه‌ای فراهم شود تا مجرمان بتوانند مدارک را ا بین ببرند یا از کشور بگریزند.

,

دروغ بستن به نظام با این عنوان کرد مالک این مجموعه که در اخبار اعلام شده خود در بین متوفیان بوده است، آن روز در ساختمان نبوده و مسئولان برای فراری دادن وی از اتهامات وارده و اقدام به دستگیر نکردن وی اعلام کرده‌اند زیر آوارها جان داده است، از این نمونه تهمت‌ها به مسئولان کشور بود.

,

بماند که در این بین عدم رعایت اصل امانتداری توسط برخی افراد و رسانه‌ها و انعکاس اخبار غلط نیز سبب فراهم آمدن فرصتی برای این شد که بر برخی ادعاهای ضدانقلاب همچون دروغ گویی مسئولان صحه گذاشته شود. مانند این موضوع که مسئولان قضایی اعلام کرده بودند «قرار جلب سازنده متروپل صادر شده است» و رسانه‌ها این خبر را این گونه منتشر کردند که «سازنده متروپل جلب شده است». یا این که در رسانه‌ها در مورد فردی که حین امدادگری از حال رفته بود و او را پیدا کرده بودند از قول یکی دیگر از امدادگران که دچار اشتباه شده بود بیان شد وی بعد از 30 ساعت از زیر آوار بیرون آورده شده است و خود این شخص هم که خود را در برابر این خبر دیده بود چون نخواسته بود جلو دوربین تناقض به وجود بیاید این مسأله را تأیید کرده بود.

,

اقدامات ضدانقلاب در روزهای اخیر بعد از حادثه متروپل سبب شده است مطالبات عده زیادی از مردم به جای معطوف شدن به درخواست رسیدگی سریع به مصدومان و حادثه دیدگان، متوجه حواشی شده است مانند این که چرا در این روزها در ورزشگاه آزادی اجتماع مردمی برگزار شده است در حالی که این اجتماع که برای استغاثه به امام زمان -عجّل الله تعالی فرجه- یعنی کسی که کلید همه قفل‌های بسته جهان است، بوده است و مردمی هم که در این محیط برای خواندن سرود سلام فرمانده گردهم جمع شده بودند همان بسیجیانی هستند که هر حادثه‌ای می‌شود اولین گروهی هستند که برای امدادرسانی و کمک به مردم خود را به محل حادثه می‌رسانند در حالی که همه مردم از محل حادثه گریزان هستند.

,

اجتماعات سرود سلام فرمانده را چه کسانی دنبال می‌کنند جز مردم حزب اللهی که در ایام کرونا لباس پرستاری پوشیده و در حالی که همه مردم در خانه‌های خود پناه گرفته بودند با ایثار جان خود به بیمارستان‌ها رفتند و به کمک کادر پزشکی شتافتند!؟ و یا کسانی که در حالیکه عموم مردم در نوروز 98 مشغول دید و بازدید و مسافرت بودند به آق قلا، گلستان، لرستان و اهواز رفتند و به کمک سیل زدگان شتافتند و در سال‌های قبل از آن همچون در زلزله کرمانشاه کمک حال و یاور مردم بودند!؟

,

متأسفانه آن چه سبب می‌شد ضدانقلاب سعی کند بر افکار عمومی سوار شود همین فراموشی و عمیق نشدن در مسائل است. چرا در این مسأله فکر نمی‌کنیم که بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، منوتو و دیگر کانال‌های ماهواره‌ای که از تحریم‌های مردم ایران و تحریم کنندگان غذا و دارو برای ایران حمایت می‌کنند، الان باید دلسوز مردم شوند!؟ دلیل آن جز این است که در این بین راهی پیدا کرده‌اند که بتوانند به نظام ضربه وارد کنند.

,

اتفاقا در موضوع متروپل آبادان فردی مسئول مستقیم این حادثه بود که در دولت قبل که دولت بی تدبیر و ناامید اصلاح طلبان با ریاست جمهوری حسن روحانی بود، مدال افتخار کسب کرده و تشویق شده و در یک کلام از آن قماش بود، یعنی از جمله کسانی بود که بیشترین قرابت را در بین جامعه و مردم کشور به همین غربی داشت که الان برای ما اشک تمساح می‌ریزد.

,

مجوزهای احداث این مجموعه و میانبرهایی که برای عدم اجرای صحیح قوانین ساختمانی طی کرده است همه و همه در زمانی بوده که مسئولان در دولت و شهرداری آبادان اصلاح طلب و به عبارت صریح‌تر دارای تفکراتی برخلاف تفکرات مسئولان فعلی بوده‌اند. پس اگر قرار باشد مسئولی به خیانت متهم باشد این صفات به مسئولان گذشته برمی‌گردد نه مسئولان کنونی کشور. پس چرا عده‌ای تلاش می‌کنند این قضیه را مستمسک هجمه به مسئولان کنونی کشور کنند که هیچ ارتباطی به این مسأله نداشته‌اند. این همان دم خروسی است که از آستین ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران بیرون زده است. سیدابراهیم رئیسی 9 ماه است رئیس جمهور ایران شده است اما از نظر بی‌بی‌سی مقصر این ماجرا است.

,

حادثه متروپل سبب ناراحتی و رنجش همه مردم شده است و این اوج رذالت و تبهکاری است که عده‌ای تلاش می‌کنند بر غم و ناراحتی مردم موج سواری کنند و چنین کسانی قطعاً تنها به اهداف خود فکر می‌کنند و برایشان اهمیتی ندارد سرنوشت حادثه دیدگان متروپل چه می‌شود.

,

دقیقاً مانند آن زمانی که مردم تا در اعتراض به وضع نابسامان اقتصادی اجتماعی تشکیل می‌دادند از موقعیت سوءاستفاده کرده از طریق لیدرهای میدانی خود آن را به آشوب تبدیل می‌کردند و فضای کشور را امنیتی کرده و در نهایت آن چیزی که دیده نمی‌شد و به فراموشی سپرده می‌شد مطالبات به حق مردم بود. خیانتی که ضدانقلاب در این سال‌ها به مردم کردند و اکنون در حادثه متروپل نیز آن را دنبال می‌کنند نباید از یاد برود.

,

امروز باید مردم با دست رد زدن به این گونه حاشیه سازی‌ها امکان تسریع در امدادرسانی و تصمیم گیری صحیح را به مسئولان داده تا کمترین خسارت مالی و جانی به مردم آبادان وارد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه