اخبار داغ

دعوت 16 بازیکن را به اردوی والیبال نوجوانان

دعوت 16 بازیکن را به اردوی والیبال نوجوانان
سرمربی تیم والیبال نوجوان پسر 16 بازیکن را به نهمین اردوی آماده‌سازی این تیم در استان گلستان دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان ایران که به تازگی هشتمین اردوی خود را در شهر ارومیه به پایان رسانده برای نهمین اردوی آماده‌سازی تیم راهی استان گلستان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد وکیلی سرمربی این تیم از 16 بازیکن برای حضور در نهمین اردوی آماده سازی تیم نوجوانان دعوت کرد که به مدت 17 روز پیگیری خواهد شد.

,

محمد مانی علیخانی،‌ طاها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، امید سقلی، سیدمتین حسینی، سیدحسین زمانی، امیرعلی دولتی، حامد شمسینی، رضا عزیزی، سیدمرتضی طباطبایی، سامان بهاالدینی، محمد بوژمهرانی، آرین محمودی‌نژاد، ابوالفضل مهدیان، محمدرضا آل‌‍‌جلیل و سام مرادی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

,

16 بازیکن دعوت شده به تمرینات تیم نوجوانان باید ساعت 18 روز یکشنبه هشتم خردادماه به باشگاه فرهنگیان شهر گنبد مراجعه کنند.

,

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، حسام ناییجی، امین شاکری و امان نظردوجی (مربیان)، مانی تراب زاده (فیزیوتراپ)، محمد مهدی آذرمهری(ماساژور)، محمدمعین اذرمهری (آنالیزور) و حسین سلیمانی به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند.

,

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و تیم والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه