اخبار داغ

قالیباف وارد همدان شد؛

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از سد مخزنی گرین نهاوند

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از سد مخزنی گرین نهاوند
محمدباقر قالیباف به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدا شهرستان نهاوند، دقایقی پیش وارد فرودگاه همدان شد و در اولین برنامه پس از استقبال رسمی توسط مسئولین استانی، از سد مخزنی گرین نهاوند بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند احداث این سد قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که با هدف شرکت در یادواره شهید حاج میرزا سلگی عازم شهرستان نهاوند شده، دقایقی پیش وارد فرودگاه همدان شد و مورد استقبال رسمی علیرضا قاسمی فرزاد استاندار، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات استانی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

قالیباف در جریان سفر یک روزه به استان همدان، از سد مخزنی گرین نهاوند بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند احداث این سد قرار گرفت.

,

پروژه احداث سد مخزنی گرین با هدف تامین آب شرب و صنعت شهرستان نهاوند و شهرهای تابعه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از سال ۹۷ آغاز شده و در صورت تامین اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام و بهره‌برداری خواهد رسید.

,

محمد باقر قالیباف در بازدید از سد گرین نهاوند با تاکید بر اتمام سریع‌تر این سد گفت: مشروط بر انجام فعالیت‌های عمرانی در سه شیفت امسال ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این سد اختصاص داده می‌شود.

,

وی تصریح کرد: همچنین برای سال آینده نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد گرین نهاوند پیش بینی شده است.

,

شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتی که کارگران به صورت سه شیفت هم کار کنند مشکل تامین اعتبار نداریم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه