اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی با تفکر الهی امام راحل انسان‌ها را از سرگشتگی نجات داد

انقلاب اسلامی با تفکر الهی امام راحل انسان‌ها را از سرگشتگی نجات داد
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تفکر الهی امام راحل انسان‌ها را از سرگشتگی نجات داد، گفت: نجات مستضعفین و تحقق صلح و عدالت دیگر ویژگی انقلاب اسلامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تهران‌نیوز با اشاره به سالروز فرا رسیدن رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: نظام اسلامی انقلابی بر پایه توحید، عدالت و کرامت انسان‌هاست که فطرت را به مردمی ارائه و ظلم‌ستیزی را در مقیاس جهانی به ملت ایران هدیه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: نجات مستضعفین و تحقق صلح و عدالت بر پایه مدیریت جهانی انسان‌های صالح و شایسته دیگر ویژگی انقلاب اسلامی است.
,
 
,
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جهان ناشی از بلوک غرب و شرق چهار مشکل بنیادی و پایه‌ای داشت، ادامه داد: مشکل نخست الحاد نظری و عملی، مشکل دوم منفعت‌گرایی مادی و لذت‌جویی فردی، مشکل سوم ظلم و ستم جهانی و ناامنی و ابتذال در بنیادهای اخلاقی و فروپاشی اخلاقی و مشکل چهارم سرگشتگی، گم‌شدگی و گمگشتگی انسان معاصر بود.
,
 
,
آیت‌الله کعبی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ایمان، عمل صالح، تواصی به حق و تواصی به صبر، با الهام از رهبری الهی و پیامبرگونه امام خمینی(ره) و با نهضت ضداستبدادی و ضداستکباری و با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» در نظام اسلامی شکل گرفت.
,
 
,
وی تبیین کرد: انقلاب اسلامی بر پایه حاکمیت دین، معنویت‌گرایی، عدالت‌گرایی، مستضعف‌گرایی، ستیز با دشمنان بشریت و تحقق آرمان‌های توحیدی معادلات جهان را دگرگون ساخت.
,
 
,
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تبیین کرد: ملت مومن و انقلابی ایران با هدایت‌ و رهبری‌های الهی و پیامبرگونه امام خمینی جهاد خود را در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ با پیروزی بر رژیم ستمشاهی با مقیاس جهانی آغاز کرد و با هدایت‌های خلف شایسته امام خمینی(ره) یعنی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ایران اسلامی روز به روز مقتدرتر شد.
,
 
,
آیت‌الله کعبی عنوان کرد: ایران براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و برپایه علم، پژوهش، ساماندهی یک اقتصاد قوی برپایه معنویت، اخلاق، تحقق عدالت، مبارزه با فساد و تحقق استقلال، آزادی، خودکفایی، عزت و حکمت و مصلحت و شکل‌دهی سبک زندگی اسلامی، خودسازی و جامعه‌پردازی آغاز کرده است.
,
 
,
وی تأکید کرد که ایران اسلامی دارای مشکلات اقتصادی بوده که ناشی از بیماری مزمن است که با مدیریت و تدبیر آیت‌الله رئیسی و عزم و اراده دولت شاهد رفع این مشکلات در آینده خواهیم بود.
,
 
,
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از گفت‌وگو با «تهران‌نیوز» با برشمردن نقش و جایگاه امام خمینی(ره) در ایران و جهان امروز چنین توضیح داد: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی برپایه آموزه‌های اهل بیت علیهم‌السلام و متناسب با مقتضیات زمان در دوران معاصر است.
,
 
,
آیت‌الله کعبی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با ترکیب ماهرانه علم و ایمان و دین و پیشرفت و عقلانیت و معنویت و عدالت و جمهوریت و اسلامیت نهضت ارزشی در حیات انسان معاصر شکل داد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه