اخبار داغ

درخشش دوومیدانی‌کاران ایران در ارزروم؛

دوومیدانی بین المللی ترکیه| پیرجهان قهرمان ۴۰۰متر مانع شد/ ناصح و ابارقی در ۲۰۰ متر اول و دوم شدند

دوومیدانی بین المللی ترکیه| پیرجهان قهرمان ۴۰۰متر مانع شد/ ناصح و ابارقی در  ۲۰۰ متر اول و دوم شدند
پیرجهان عنوان قهرمانی ۴۰۰متر مانع و ناصح و ابارقی سکوهای اول و دوم ۲۰۰ متر رقابت‌های بین المللی دوومیدانی ترکیه را به دست آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی، مهدی پیرجهان دونده دوهای با مانع تیم ملی دوومیدانی کشورمان عصر امروز و در جریان برگزاری نخستین روز رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ترکیه که به میزبانی شهر ارزروم در حال برگزاریست موفق شد عنوان نخست رقابت ماده ۴۰۰متر مانع این مسابقات را کسب نماید.

مهدی پیرجهان دونده تیم ملی دوومیدانی کشورمان با ثبت حدنصاب ۴۹.۷۲ثانیه پیش از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و قهرمان رقابت ماده ۴۰۰متر مانع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

 

,

میلاد ناصح جهانی موفق شد عنوان قهرمانی رقابت ماده ۲۰۰متر رقابت‌های بین المللی دوومیدانی ترکیه را به دست آورد و محمد حسین ابارقی دیگر نماینده کشورمان در این ماده نیز در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

,

 

,

میلاد ناصح جهانی دونده دوهای سرعت تیم ملی دوومیدانی عصر امروز و در جریان برگزاری نخستین روز رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ترکیه که به میزبانی شهر ارزروم در حال برگزاریست، موفق شد عنوان نخست رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات را کسب نماید و محمدحسین ابارقی نیز در این ماده در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.

,

 

,

بر همین اساس میلاد ناصح جهانی دونده تیم ملی دوومیدانی کشورمان با ثبت حدنصاب.۲۱.۴ثانیه پیش از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و قهرمان شد و محمدحسین ابارقی نیز در یک رقابت نزدیک با ثبت حدنصاب ۲۱.۱۰ثانیه پس از ناصح جهانی بعنوان نفر دوم به کار خود در این رقابت پایان داد. 

,

 

,

رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ترکیه عصر فردا با برگزاری این مسابقات در مواد دوهای امدادی به پایان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه