اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

دشمن از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد

دشمن از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد
حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب گفت: امروز اگر دشمن با تمام امکانات خود علیه ما بسیج شده متوجه شده از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد و می داند که آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را برخلاف وجود این همه سرویسهای اطلاعاتی بیگانه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جمع فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه قدس و مسولین نظامی و امنیتی در سالن اجتماعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: این امنیت پایداری که با اشراف اطلاعاتی در این منطقه بوجود آمده را مدیون رشادت های شهدا و بالاخص شهید شوشتری و محمدزاده هستیم که باید قدر آن دانسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی ادامه داد: امروز هزینه‌هایی که سازمان های ۱۸ گانه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا دارند از بودجه سالیانه کل کشور ما بیشتر است، آنها تمام امکانات و تجهیزات خود را علیه کشور ما بسیج کرده اند و این ایستادگی ها و رشادت هاست که انقلاب را حفظ کرده و این قابل تقدیر و سپاس گذاری است.
,
 
,
وی ادامه داد: دشمن در مقطع فعلی بر روی سه موضوع متمرکز شده است اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات، اصناف و... با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آن ها تلاش میکند.
,
 
,
وی افزود: دوم اقدامات تروریستی که پرچم دار آن رژیم صهیونسیتی است، و سومین مورد از طریق فضای مجازی تلاش دارد ذهن ها را به ایران اسلامی مخدوش کند.
,
 
,
حجت الاسلام خطیب بیان کرد: متاسفانه رسانه دشمن طبلی که دارد نه تنها صدایش گوش خراش و آزاردهنده هست بلکه در جان و دل جوانان ما دارد ماندگار می شود. اگر چه با تمام تلاشی که دشمن دارد در نهایت به یاری خداوند پیروزی از آن جبهه اسلام و انقلاب هست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه