اخبار داغ

اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در نانوایی های رشت

اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در نانوایی های رشت
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، گفت: طرح هوشمندسازی یارانه نان به صورت پایلوت در شهر رشت از امروز دوشنبه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ۸دی، “سید محمد اسحاقی” سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان از صبح دوشنبه در شهر رشت، اظهار کرد: با حضور تیمی از سازمان صمت، آرد و غله، بانک سپه در نانوایی‌ها و به صورت رایگان کارتخوان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی،,

وی با بیان اینکه شهروندان با استفاده از کارت‌های بانکی خود اقدام به خرید نان می‌کنند، افزود: بانک صادر کننده کارت و یا اینکه کارت برای کدام یک از اعضای خانواده باشد فرقی نمی‌کند.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ محدودیت برای خرید نان وجود ندارد، گفت: ۱۵ درصد یارانه به نانوایی‌هایی که از کارتخوان برای فروش نان استفاده می‌کنند تعلق می‌گیرد.

,

وی ادامه داد: بعد اجرای کامل این طرح در همه نانوایی‌های آرد به صورت آزاد در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد.

,

اسحاقی اضافه کرد: تا به امروز هیچ محدودیتی برای تعداد خرید نان اعلام نشده اما عرف قضیه این است که یک خانواده مثلاً سه نفر به تعداد مورد نیاز خود نان خرید کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه