اخبار داغ

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان:

جریان رسانه‌ای غرب قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌های ایران را دارد/ اعتماد به غرب یک سراب است

جریان رسانه‌ای غرب قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌های ایران را دارد/ اعتماد به غرب یک سراب است
حجت الاسلام حسینی گفت: جریان رسانه ای دشمنان نظام اسلامی با تحریف و وارونه نمایی واقعیت ها و نقاط قوت ایران را ضعیف جلوه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید روح الله حسینی، امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به معنای لغوی اعتماد بیان کرد: اعتماد یعنی تکیه کردن، متکی شدن به کسی و کاری را بی گمان به او سپردن است که آن را به سرمنزل مقصود برساند و قابل اعتماد باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,  ,

وی با بیان اینکه غرب در هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده افزود: غرب و در راس آن امریکا فقط اهداف خودشان مهم است و به نوعی کاسب هستند و منافع بقیه ملل برایشان مهم نیست و همه جوامع و کشورها را به عنوان یک ابزار برای رسیدن به منافع خود می بینند و طرف مقابلی که این تفکر را داشته باشد به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
 
وی ادامه داد: استکبار و دشمنان این نظام، با تمام توان و قوا و با هزینه های گزافی از همان آغازین روزهای اول انقلاب با جمهوری اسلامی مقابله کردند و همچنان ادامه دارد.
 
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بارها تاکید فرمودند غرب قابل اعتماد نیست تصریح کرد: در طول تاریخ بدعهدی و جنایات هایی که آمریکا علیه بشریت و ملت ایران کرده است فراموش شدنی نیست و هر زمانی ملتی به استکبار و غرب اعتماد کرد هیچگاه منفعت نبرد بلکه ضرر هم کردند.
 
وی گفت: در دورانی که امریکا هنوز پیشرفت و رشد نکرده بود و در سیاست بین الملل نقش واقعی نداشت هرکجای دنیا پا گذاشتند از جمله هند، افریقا، آسیا و حتی اروپا فقط منافع خودشان مطرح بوده پس هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و نیست.
 
حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: هر زمانی که دولت ها از جمله شاه به غرب اعتماد کرد تاریخ نشان داد که چه رفتاری کردند رژیم پهلوی یک نمونه بارز از رفتار امریکا با دولتمردان و اعتماد به آنان است، این رفتارها نشان از این دارد که غرب فقط به دنبال مدافع خود است و کشورها ابزار رسیدن به خواسته های آنان هستند و حاضرند همه را فدا کنند.
 
وی ادامه داد: فرمایشات رهبر انقلاب هم مبتنی بر همین مسئله است غرب و استکبار برای ما هیچگاه دلسوزی نمی کنند، نکردند و نخواهند کرد و اعتماد به اینها قطعا یک استراتژی اشتباه است.
 
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به وارونه جلوه دادن واقعیت های ایران توسط امریکا اظهار کرد: دشمن در مسیر رسیدن به اهداف هر کاری می کند یکی از این اقدامات وارونه جلوه دادن واقعیت های درمورد انقلاب ایران است.
 
وی خاطرنشان کرد: استکبار با منافع بی حدی که در ایران و زمان حکومت های شاهنشاهی داشت، به یکباره توسط انقلاب دست آنها از این منابع نامشروع قطع شد، طبیعتا باید دشمنی کنند وهمه نقاط قوت ما را ضعف ببینند و در مقابل نقطه ضعف خود را قوی جلوه دهند، بنابراین اگر کسی با استکبار قدمی بردارد و اعتماد کند سرنوشتش ناکجا آباد است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه