اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا مرکز مازندران:

سکه از مرز ۱۵ میلیون تومان گذشت/تکرار تنش‌های بازار طلا درپی نوسانات دلار

سکه از مرز ۱۵ میلیون تومان گذشت/تکرار تنش‌های بازار طلا درپی نوسانات دلار
محمدرضا نصیری از آغاز دور جدید روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: اکنون نیز همچون یکسال‌ونیم گذشته قیمت دلار به مرز ۳۳ هزار تومان رسیده است و آن شرایط در حال تکرارشدن است و باید در ادامه نیز شاهد جهش قیمتی طلا و سکه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار کرد: همان‌طور که تجربه نشان داده بود و وقتی ظرفیت‌سنجی برای بازه قیمتی طلا طی یکسال‌ونیم گذشته صورت گرفته بود، این روند افزایشی دور از ذهن فعالان بازار نبود.

وی افزود: صعود قیمت‌ها در دوره گذشته هم متاثر از نرخ دلار بود و اکنون نیز قیمت دلار به مرز ۳۳ هزار تومان رسیده است و آن شرایط در حال تکرار است و باید در ادامه نیز شاهد جهش قیمتی طلا و سکه باشیم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، با اشاره به قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی امروز  هر مثقال طلا، خاطرنشان کرد: هر گرم طلا در معاملات امروز با نرخ یک میلیون و ۴۴۵ هزار تومان محاسبه شد.

نصیری ادامه داد: قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و ربع سکه ۵ میلیون و ۵۹۰ تومان رسید.

وی بیان کرد: اکنون همه فروشنده شده‌اند و بازار معاملات طلای نو کاملا راکد شده است؛ عمده تقاضای خرید مدت‌ها است معطوف سکه، طلای آب شده و دست دوم است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، عنوان کرد: در خحالی خیلی‌ها اکنون فروشنده شده‌اند که از یکسو بدنبال جبران زیان گذشته هستند و از سویی دیگر همین گروه پس از جهش قیمت طلا مجددا خریدار طلا برای کسب سود بیشتر خواهند بود.

نصیری متذکر شد: با توجه به شرایط حال حاضر دلار در کشور، ماجرای یک سال و نیم گذشته روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا در حال تکرار است.

وی یادآور شد: در حالی نخستین روز کاری امسال با گرمی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه حدود ۱۱ میلیون تومانی شروع شد که اکنون تا به اینجای کار یه افزایش قابل ملاحظه را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه