اخبار داغ

گزارش/

آخرین اخبار از مذاکرات تراکتور با ساغلام/ گزینه آلترناتیو رونمایی شد!

آخرین اخبار از مذاکرات تراکتور با ساغلام/ گزینه آلترناتیو رونمایی شد!
مذاکرات باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام برای تمدید قرارداد این سرمربی ترکیه‌ای همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ارطغرل ساغلام که در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال برای دومین بار هدایت تراکتور را بر عهده گرفت، توانست با نتایج نسبتاً قابل قبول این تیم را از خطر سقوط نجات داده و در لیگ برتر حفظ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اوج کار این سرمربی در بازگشت به تراکتور در سال جدید بود که تیم بحران‌زده تی‌تی‌ها را متحول کرد و این تیم بدون احتساب نتیجه دیدار با پرسپولیس که با رای کمیته انضباطی رقم خورد، شکست‌ناپذیر ظاهر شد.

,

اما با پایان مسابقات، ساغلام که قرارداد مشروطی برای فصل آینده داشت، خواهان افزایش مبلغ این قرارداد شد که این موضوع باعث شد تا با مسئولان تراکتور به اختلاف مالی بخورد و ادامه همکاری دو طرف را پیچیده کرد.

,

در همین رابطه خبرگزاری تسنیم گزارش داده که در ماجرای درخواست ساغلام برای افزایش مبلغ قراردادش پای واسطه‌هایی در میان است که در فصل‌های گذشته نیز تأثیرات فراوانی در قراردادهای فاجعه‌بار تراکتور داشته‌اند.

,

گره مذاکرات تراکتور با ساغلام فعلاً باز نشده و این مذاکرات همچنان ادامه دارد اما مورد دیگر این است که منابع خبری نزدیک به «علی خطیر» مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور از گزینه آلترناتیو این باشگاه برای ساغلام رونمایی کردند.

,

بر اساس اعلام این منابع، در صورتی که باشگاه تراکتور با ساغلام به توافق نرسد، به سراغ «الکساندر نوری» مربی دو رگه ایرانی-آلمانی خواهند رفت؛ کسی که پیش از این نیز چندین بار به نیمکت پرشورها لینک شده است.

,

با این حال، اولویت تراکتوری‌ها تمدید با ساغلام است و حتی شنیده می‌شود که این سرمربی لیست بلندبالایی هم از بازیکنان مدنظرش را به مسئولان تراکتور ارائه کرده که طبق اعلام باشگاه تبریزی مذاکرات با دو بازیکن داخلی و خارجی آغاز شده است.

,

در همین راستا، خبرهای منتشر شده حاکی است «محمد محبی» لژیونر فوتبال کشورمان در پرتغال و «رامین رضائیان» از جمله بازیکنان نامداری هستند که در لیست این سرمربی ترکیه‌ای حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه