اخبار داغ

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور:

افراد متقاضی کار در صورت فراهم شدن اشتغال به کار گیری می شوند

افراد متقاضی کار در صورت فراهم شدن اشتغال به کار گیری می شوند
سید علی تفرشی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور گفت: برخی از متقاضی کار به صورت شرکتی هستند که ما آن ها را به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت اعلام نیاز و تخصیص اعتبار این افراد را به کارگیری می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی تفرشی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مراجعه کنندگان ما عموما کارکنان دولت هستند که مشکلات جذب دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 
,
وی با اشاره به اینکه خانواده ایثارگرانی که می خواهند تبدیل وضعیت شوند ابهاماتی دارند که باید رفع شود تصریح کرد: افرادی نیز به ما مراجعه می کنند که متقاضی کار هستند که ما آن ها را متقائد می کنیم که از طریق آزمون استخدام عمومی باید اقدام کنند.
,
 
,
تفرشی ادامه داد: برخی نیز متقاضی کار به صورت شرکتی هستند که ما آن ها را به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت اعلام نیاز و تخصیص اعتبار این افراد را به کارگیری می شوند.
,
 
,
وی اذعان داشت: افرادی که از روز گذشته به ما مراجعه می کنند دو دسته هستند یک دسته آن ها به صورت گروهی و تعدادی تک نفره بوده اند که آمار آن ها به ۶۰ نفر می رسد.
,
 
,
تفرشی با تاکید بر اینکه اگر دستگاه ها سهل انگاری کنند حتما پیگیر هستیم خاطرنشان کرد: ما به دنبال حل مشکلات و مطالبات قانونی مردم هستیم و در صورت نیاز به دستگاه های اجرایی برای به کارگیری نیرو دستورات لازم را می دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه