اخبار داغ

معاون فرهنگی حوزه هنری البرز:

بی توجهی مسئولین، چراغ سینما هجرت کرج را خاموش کرد/ اکران مردمی فیلم سینمایی "هناس" در البرز آغاز شد

بی توجهی مسئولین، چراغ سینما هجرت کرج را خاموش کرد/ اکران مردمی فیلم سینمایی "هناس" در البرز آغاز شد
محمد سجاد احسانفر گفت: در راستای عدالت اجتماعی فیلم سینمایی "هناس" در اکران های مردمی البرز قرار گرفته و اولویت اکران با شهرستان هایی است که سینما ندارند و یا کم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سجاد احسانفر معاون فرهنگی حوزه هنری البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: فیلم سینمایی "هناس" به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفا از تولیدات حوزه هنری کشور در سال ۱۴۰۰ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: این فیلم، داستان زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای را روایت می کند و بر اساس یک روایت واقعی است.
,
 
,
احسانفر افزود: حسین دارابی از کارگردان هایی است که با فیلم کوتاه کار خودش را در کشور آغاز کرد و در سال ۱۳۹۹ با فیلم "مصلحت" در جشنواره شرکت کرد و خوش درخشید.
,
 
,
معاون فرهنگی حوزه هنری استان تصریح کرد: فیلم سینمایی "هناس" در اوایل سال ۱۴۰۱ روی پرده سینمایی سراسر کشور رفته است و اکنون نیز در سینما اکومال کرج نیز اکران می شود.
,
 
,
وی گفت: در راستای عدالت اجتماعی این فیلم در اکران های مردمی البرز قرار گرفته است و اولویت اکران با شهرستان هایی می باشد که سینما ندارند و یا سینما کم دارند.
,
 
,
احسانفر از تعطیلی سینما هجرت کرج گلایه کرد و افزود: سالهاست این سینما در استان خاک می خورد و متاسفانه تصمیم جدی ای برای این مکان هنری گرفته نشده است.
,
 
,
معاون فرهنگی حوزه هنری البرز ادامه داد: مسئولین شهری استان قول پردیس سنمایی و انتقال این سینما را سالهاست، به ما داده اند اما متاسفانه فقط در حرف خلاصه شده و اقدام عملی ای علیرغم پیگیری های مستمر رخ نداده است.
,
 
,
وی بیان کرد: سرانه های فرهنگی و هنری استان با استاندارد فاصله زیادی دارد اما متاسفانه مسئولینی که دغدغه فرهنگ و هنر داشته باشند، در البرز کم و محدود است.
,
 
,
احسانفر تاکید کرد: مطالبه سالانه ما پردیس سینمایی در مرکز شهر است و امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.
,
 
,
معاون فرهنگی حوزه هنری البرز گفت: نهادهای مختلف استان می توانند برای اکران های مردمی در سایت ثبت کنند و درخواست شان را ابلاغ کنند و ما با آنها تماس می گیرم و شرایط اکران را برایشان فراهم می کنیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم با اهمیت دادن به فرهنگ و هنر و تحقق مطالبه های عمومی، حال شهروندان خوب شود زیرا زبان هنر از ساعت ها سخنرانی تاثیرگذار تر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه