اخبار داغ

در راستای تبیین آیه "وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ..."؛

از توقیف نفتکش‌های یونانی تا به درک واصل کردن سرجوخه ترور موساد/ سپاه؛ تعبیر خواب‌های آشفته اسرائیل است

از توقیف نفتکش‌های یونانی تا به درک واصل کردن سرجوخه ترور موساد/ سپاه؛ تعبیر خواب‌های آشفته اسرائیل است
اگرچه دشمنان به سرکردگی اسرائیل از هیچ اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کنند، اما هرگز یارای مقابله نظامی با ایران را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، رژیم جعلی صهیونیست که البته فاقد ریشه، تمدن، تاریخ و فرهنگ است از زمان شکل گیری  درصدد دشمنی با ملت ایران و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگز دست از این دشمنی برنداشته است و جمهوری اسلامی ایران هم به حکم تعالیم دینی و استراتژی های سیاسی خود هرگز در مقابل زیاده خواهی های دشمنان کوتاه نیامده و همواره دست برتر قدرت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

اگرچه مصادیق دشمنی اسرائیل با ملت ایران بسیار فراوان است اما آنچه مسلم است اضمحلال و نابودی این رژیم جعلی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران بوده که سبب شده آنها هرگز یارای مقابله با ما را نداشته باشند.

,

امروزه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تعبیر خوابهای آشفته موساد است و سران این رژیم جعلی هم به خوبی می دانند به دنبال هر اقدامی علیه ایران، به مرحله نابودی نزدیک تر می شوند...

,

, ,

واکنش قاطعانه ایران با توقیف دو نفتکش یونانی، زمینه انتقال نفتکش ایرانی را فراهم کرد

, واکنش قاطعانه ایران با توقیف دو نفتکش یونانی، زمینه انتقال نفتکش ایرانی را فراهم کرد, واکنش قاطعانه ایران با توقیف دو نفتکش یونانی، زمینه انتقال نفتکش ایرانی را فراهم کرد,

حنیف غفاری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیور اظهار داشت: بارها بر روی این موضوع تاکید شده و اثبات هم شده که دیپلماسی عزت مدارانه هم در گرو رصد آگاهانه و هوشمندانه تحولات بین المللی و هم در گرو اقدام قاطعانه و موثر در برابر آنها است.

, مرصادنیور,

وی افزود: اگر یک بازیگر چه در عرصه راهبردی و چه در عرصه تاکتیکی بخواهد لطمه ای به منافع ملی ما بزند قاعدتا کشور ما باید نسبت به آن بازیگر، واکنشی سریع و هزینه بر نشان دهد به این معنا که طرف مقابل این حقیقت را درک کند که هرگونه تقابل با جمهوری اسلامی ایران، مردم و نظام ما هزینه به دنبال خواهد داشت.

,

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: در جریان توقیف کشتی یونانی، یونانی ها بنا به دستوری که از آمریکایی ها دریافت کردند و بر اساس هماهنگی با وزارت خارجه آمریکا نفتکش ایرانی را توقیف کردند که جمهوری اسلامی ایران ابتدا برای نشان دادن حسن نیت خود رایزنی دیپلماتیک را در دستور کار قرار داد و بر اساس آن سفیر ما در یونان و اعضای سفارت ایران در این خصوص صحبت کردند و به دولت یونان پیغام دادند و اعلام کردند این حکم غیر حقوقی و سیاسی است و هرچه سریعتر آن را لغو کنند.

,

غفاری خاطرنشان کرد: مقامات یونانی در پاسخ به ایران اعلام کردند، ما نمی توانیم این موضوع را عملیاتی کنیم و باید بار نفتکش ایرانی مصادره و به آمریکا ارسال شود که پس از واکنش قاطعانه جمهوری اسلامی ایران و توقیف دو نفتکش یونانی در آب‌های خلیج فارس این معادله کاملا دگرگون شد.

,

وی افزود: در ادامه طرف یونانی دریافت این اقدام برای وی هزینه دارد و در نهایت حکم دادگاه خود را توسط یک دادگاه دیگر لغو کرد و اکنون هم مقدمات انتقال نفتکش ایرانی و بار آن در حال انجام است.

,

غفاری تصریح کرد: این ماجرا درس مهمی در حوزه سیاست خارجی است که مصالحه و مدارا با افرادی که منافع ملی ما را هدف قرار می دهند، معنایی ندارد بلکه زمانی به نتیجه می رسیم که اقتدار را به محور اصلی و دیپلماسی را به چاشنی اقتدار تبدیل کنیم.

,

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: امیدواریم این ماجرا درس عبرتی برای افرادی باشد که تصور می کنند می توان صرفا با رایزنی با غرب و به کاربردن دیپلماسی محض با طرف غربی به نتیجه برسند و این گزاره برای همیشه در ذهن آنها ابطال شود.

,

, ,

هدف قرار دادن سرجوخه ترور موساد در بهترین خودرو امنیتی و با وجود اسکورت نظامی، از برتری نظامی ایران حکایت دارد

, هدف قرار دادن سرجوخه ترور موساد در بهترین خودرو امنیتی و با وجود اسکورت نظامی، از برتری نظامی ایران حکایت دارد, هدف قرار دادن سرجوخه ترور موساد در بهترین خودرو امنیتی و با وجود اسکورت نظامی، از برتری نظامی ایران حکایت دارد,

حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: خبر نابودی یکی از عوامل مهم اسرائیل در اربیل عراق که نقش اصلی را در سازماندهی، برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی علیه شخصیت‌های قابل توجه در جمهوری اسلامی و نیز برنامه ریزی برای ترور و حذف آنها برعهده داشت، سبب روشن شدن این واقعیت برای صهیونیست ها شد که ایران هم به لحاظ اطلاعاتی می تواند تشخیص دهد چه افرادی نقش اصلی را در این نوع سیاست‌های ناامن سازی و تروریستی ایفا می کنند  و به دنبال حذف شخصیتها، چهره ها و عناصر موثر در جبهه مقاومت در ایران و منطقه هستند.

, مرصادنیوز,

وی افزود: این اقدام به گونه ای انجام شد که نشان دهد خلاف صهیونیست ها که چنین افراد موثری را در یک شرایط زیست بسیار ساده بدون محافظ و در خودرویی غیر امنیتی مثل پراید با اسلحه ترور می کنند که اقدام آنها نهایت نامردی، ناتوانی و ضعف در قدرت نظامی است، جمهوری اسلامی ایران توانسته در شرایطی که فرد در بهترین خودرو امنیتی نشسته و اسکورت نظامی دارد، وی را به صورت نقطه ای مورد هدف قرار دهد و نابود کند و این برتری و قدرت نظامی ایران را نشان می دهد که باید درس عبرتی برای صهیونیست ها باشد.

,

این کارشناس مسائل بین الملل گفت:  ما چهره های ارزشمندی در کشور داریم که ارزش آنها بسیار بالاتر از معاوضه و تلافی دانستن با کشته شدن یک سگ صهیونیستی است، آنها شخصیت‌های با ایمان و والایی هستند که خود را برای ایثار، فداکاری و نجات منطقه از دست تروریست‌ها و جلوگیری از تجاوز صهیونیست ها ساخته اند و قابل مقایسه نیست که این گونه تصور کنیم با یک کشتن یک یا دو نفر از عوامل آنها این انتقام تحقق یافته بلکه قطعا در آینده ضربات کاری تری را به صهیونیست خواهیم زد و هدف اصلی ما نابودی این رژیم جعلی در منطقه است.

,

ترقی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا از این منطقه بیرون نرود و صهیونیست ها اشغالگری سرزمین فلسطین را رها نکنند و حق ملت فلسطین به خودشان برنگردانند، ما به نتیجه نخواهیم رسید لذا انتقام تنها به این اقدام محدود نخواهد شد و ضربات کاری تری در آینده به وسیله جبهه مقاومت به آنها وارد می شود.

,

وی عنوان کرد: امیدواریم صهیونیست ها متوجه توانمندی و قدرت ایران باشند و دست از چنین جنایات و اقدامات تجاوزگرانه خود بردارند و حق ملت فلسطین را به خودشان برگردانند و از این نوع اقدامات عبرت بگیرند و بدانند جمهوری اسلامی ایران با دقت و درایت پاسخ هر گونه اقدام آنها را چندین برابر خواهد داد.

,

, ,

هک کردن سایت های رژیم صهیونیستی در مقابل تلاش آنها برای هک کردن پایگاه های ایران

, هک کردن سایت های رژیم صهیونیستی در مقابل تلاش آنها برای هک کردن پایگاه های ایران, هک کردن سایت های رژیم صهیونیستی در مقابل تلاش آنها برای هک کردن پایگاه های ایران,

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: یک جنگ همه جانبه ای بین ما و رژیم صهیونیستی در جریان است به گونه ای که آنها ترور می کنند و ما تلافی می کنیم؛ آنها در سطح بین المللی علیه ما تبلیغات می کنند، ما هم در سطح بین المللی علیه آنها تبلیغات می کنیم، آنها از گروه های تروریستی حمایت می کنند و  ما از نیروهای مبارز و آزادی خواه حمایت می کنیم.

, مرصادنیوز,

وی افزود: اسرائیلی ها علیه ما جنگ سایبری راه اندازی کرده اند و سعی می کنند، پایگاه های ما را هک کنند و در مقابل نیروهای فراوانی در ایران و حتی در بین افراد آزادی خواه و غیرمسلمان سایر ‌کشورهای طرفدار ایران، نسبت به هک کردن سایت های رژیم صهیونیستی اقدام می کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان ما از هر طریقی که بتوانند سعی می کنند به ما ضربه بزنند و ما نیز با تمام توان سعی می کنیم از خود دفاع کنیم و به آنها ضربه بزنیم و این را در مواقع مختلف دیده ایم مثلا آمریکایی ها شهید سلیمانی را  ترور کردند، ما نیز به عنوان بخشی از انتقام، بزرگترین پایگاه آنها در عین الاسد عراق را موشک باران کردیم، انگلستان کشتی نفتی ما را توقیف کرد، ما نیز کشتی آنها را توقیف کردیم.

,

قدیری ابیانه تصریح کرد: همچنین یونان اخیرا کشتی ما را توقیف کرد و دادگاه یونان رای به واگذاری محموله کشتی ایرانی به آمریکایی ها را صادر کرد در مقابل ایران نیز دو کشتی آنها را توقیف کرد که به دنبال آن دادگاه دیگری در یونان در مرحله تجدیدنظر به رفع توقیف کشتی ایرانی و بازگرداندن محتویات آن رای داد و تا زمانی که این امر عملیاتی نشود، کشتی های یونانی در ایران در اختیار ما خواهند بود.

,

وی افزود: در این میان مساله قدرت مطرح است اما تنها تفاوتی که وجود دارد به اذعان دوست و دشمن حتی استراتژیست های صهیونیستی، تمدن و قطب بزرگ اسلامی با محوریت ایران روبه شکل گیری است درحالی که رژیم صهیونیستی به اذعان بزرگان خود، درحال اضمحلال است در واقع قدرت ایران روبه پیشرفت و قدرت رژیم صهیونیستی روبه اضمحلال است.

,

قدیری ابیانه گفت: چندسال پیش مقام معظم رهبری فرمودند اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ولی به این معنی نیست که آنها تا ۲۵ سال آینده باقی خواهند ماند، بلکه حوادث نشان می دهد این رژیم به سرعت درحال اضمحلال است هرچند که ممکن است سلاح های پیشرفته ای در اختیارش قرار گیرد اما قدرتش روبه کاهش است و بالاخره مبارزان به پیروزی خواهند رسید، فلسطین آزاد خواهد شد و صهیونیستهایی که از کشورهای دیگر به فلسطین مهاجرت کرده اند مجبور به ترک فلسطین خواهند شد، کما اینکه مدتها است فرودگاه های رژیم صهیونیستی مملو از افرادی است که می خواهند به کشورهای اصلی شان برگردند.

,

به گزارش مرصادنیوز، قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و در این میان اسرائیل بیشتر از همه نگران است و دلاورمردان غیور سپاه ایران را تعبیر خوابهای آشفته خود می داند.

, مرصادنیوز,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه