اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی استان:

۹۶ میلیارد تومان طرح کشاورزی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

۹۶ میلیارد تومان طرح کشاورزی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
شاهرخی با اشاره به هفته جهاد کشاورزی، گفت: ۹۶ میلیارد تومان طرح کشاورزی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید عماد شاهرخی با اشاره به افتتاح ۹۶ میلیارد تومان طرح در حوزه کشاورزی لرستان طی هفته جهاد کشاورزی، اظهار داشت: در این هفته ۳۳ پروژه در استان لرستان به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه از مجموع طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی، ۲۵ میلیارد تومان برای سه پروژه آبیاری تحت فشار هزینه شده است، افزود: این پروژه‌های آبیاری، ۶۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: همچنین دو مجتمع پرورش ماهی در این هفته افتتاح می‌شود و این دو مجتمع ۷۷ تن به ظرفیت تولید ماهی در استان اضافه می‌کند.

,

شاهرخی با اشاره به افتتاح یک شهرک کشاورزی در شهرستان الیگودرز به مساحت ۵۵ هکتار، بیان کرد: در این شهرک کشاورزی، گل محمدی و گیاهان دارویی پرورش داده می‌شود.

,

وی از افتتاح یک گلخانه در شهرستان کوهدشت به مساحت چهار هکتار خبر داد و گفت: افتتاح یک مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در کوهدشت و… از دیگر طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی استان طی هفته جهاد کشاورزی است.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها و طرح‌ها ۲۹۳ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود و در مجموع ۲۹۵ خانوار هم از این پروژه‌ها بهره مند خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه