اخبار داغ

کشف جسد مرد گرفتار در سیلاب ازغد توسط بسیج طرقبه

کشف جسد مرد گرفتار در سیلاب ازغد توسط بسیج طرقبه
در جستجوی به عمل آمده توسط امدادگران بسیج طرقیه، جسد مردی حدوداً ۵۰ ساله گرفتار در سیلاب کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در پی بارش‌های باری عصر روز شنبه ۲۱ خردادماه، رودخانه روستای ازغد در بخش طرقبه طغیان کرد، با اطلاع فرمانده پایگاه بسیج روستای ازغد مبنی بر وقوع سیل و احتمال گرفتار شدن مردم در سیلاب، بلافاصله تیم امدادی حوزه بسیج حضرت سید الشهدا طرقبه (ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز) در محل حضور یافتند.

, شبکه اط, صبح توس,

, ,

در پی جستجوی به عمل آمده جسد یکی از اهالی روستای ازغد که در طغیان سیل گرفتار شده بود کشف شد و بلافاصله موضوع به دادستان طرقبه شاندیز مخابره شد و بر حسب دستور دادستان شهرستان مقرر شد در صورتی که نامبرده علائم حیاتی‌ دارد به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل گردد و در غیر این صورت صحنه به جهت حضور مقامات انتظامی وقضایی حفظ شود. 

,
با توجه به شدت سیلاب ازغد که مسیر دسترسی را مسدود کرده بود عوامل بسیج و فرماندهی انتظامی شهرستان با عبور از راه صعب‌العبور توانستند در محل حضور پیدا کنند، و با بررسی به عمل آمده فرد نامبرده فوت شده بود که بلافاصله موضوع به سمع و نظر دادستان طرقبه شاندیر رسید و اقدامات قانونی با دستور بازپرس ویژه قتل صورت پذیرفت. 
,
 
,
همچنین به جهت جلوگیری از حوادث مشابه با دستور فرمانده حوزه بسیج طرقبه نیروهای بسیج با اعلام هشدار و عوامل کنترلی، باغداران از وقوع سیل مطلع کردند
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه