اخبار داغ

دوئل محتاطانه تراکتور و پرسپولیس بر سر پدیده تبریزی!

دوئل محتاطانه تراکتور و پرسپولیس بر سر پدیده تبریزی!
تراکتور و پرسپولیس درحالی خواهان به خدمت گرفتن پدیده فوتبال تبریز شده‌اند که این بازیکن وضعیت نامشخصی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، امیر شهیم، پدیده ۱۸ ساله تیم ماشین‌سازی در فصل گذشته مسابقات لیگ آزادگان درخشید و توانست با ۱۲ گل عنوان سومین گلزن برتر این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

شهیم با درخشش در پیراهن ماشین‌سازی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و پس از ارائه پیشنهاد اولیه، وی روز گذشته جهت انجام مذاکرات نهائی راهی ساختمان این باشگاه تهرانی شد.

,

اما حضور شهیم در باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه ماشین‌سازی را به دنبال داشت و باشگاه تبریزی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شهیم تحت قرارداد با این باشگاه بوده و مذاکره او با هر باشگاه دیگری غیرقانونی است.

,

این درحالی است که در ادامه مسئول نقل‌وانتقالات تراکتور نیز از تمایل این تیم برای جذب مهاجم بومی ماشین‌سازی خبر داد تا دوئلی جدید بین دو تیم سرخ‌‌پوش شکل بگیرد.

,

البته هر دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس به دنبال استعلام از فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت امیر شهیم هستند چراکه به تازگی کمیته انضباطی این بازیکن را غیرمجاز اعلام کرده است.

,

شهیم در نیم‌فصل گذشته لیگ آزادگان از ماشین‌سازی به خیبر خرم‌آباد پیوست که این انتقال با مخالفت باشگاه تبریزی منتفی شد و وی به جمع سبزقبایان بازگشت.

,

اکنون با توجه به رای کمیته انضباطی گفته می‌شود بازگشت امیر شهیم به تیم ماشین‌سازی با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم غیرقانونی بوده و وضعیت این بازیکن نامشخص است.

,

درحال حاضر، سوال این است که امیر شهیم بازیکن ماشین‌سازی است یا خیبر خرم‌آباد؟ سوالی که باعث می‌شود تا هر باشگاهی برای جذب این بازیکن دست به عصا عمل کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه