اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان البرز:

گودبرداری حصارک کرج ۸ سال با روان و امنیت مردم بازی کرد/ اهالی نباید تخلیه ۷۲ خانه را به برخورد با متخلف گره بزنند

گودبرداری حصارک کرج ۸ سال با روان و امنیت مردم بازی کرد/ اهالی نباید تخلیه ۷۲ خانه را به برخورد با متخلف گره بزنند
علیرضا عباسی گفت: ساکنان خانه‌های مجاور گودبرداری حصارک آرامشی برای خواب ندارند، خواسته مردم به حق بوده و پیگیری‌هایی هم توسط مسئولین و نمایندگان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عباسی عضو مجمع نمایندگان البرز در واکنش به موضوع گودبرداری حصارک کرج، طی گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: از سال ۹۳ این معضل دامنگیر اهالی این منطقه شده و قطعا مسئولین در این زمینه کوتاهی داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عباسی با اشاره به قصور مالک پروژه، افزود: این چالش ۸ ساله با روان و امنیت مردم بازی می کند، ساکنان این منطقه آرامشی برای خواب ندارند، خواسته مردم به حق بوده و پیگیری هایی هم توسط مسئولین و نمایندگان انجام شده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: طی روزهای اخیر پس از ابلاغ نامه دفتر ریاست جمهوری، جلسه‌ای برگزار شد و مالک پروژه، شهرداری، فرمانداری و دیگر دستگاه ها تصمیم گرفتند مبلغی به صاحبان واحدهای مسکونی داده شود تا تخلیه صورت بگیرد.
,
 
,
عباسی با اشاره به اینکه در یک بازه زمانی پروژه گود به سطح صفر خواهد رسید تا مردم دغدغه منازل خود را نداشته باشند، تصریح کرد: تعدادی از ساکنان اعلام کرده‌اند اگر منازل خود را تخلیه کنند ممکن است اتفاقی افتاده و مقاومت می کنند.
,
 
,
وی دغدغه اصلی متولیان امر را جان و امنیت مردم دانست و گفت: از مردم درخواست کردیم همکاری لازم را انجام دهند تا تخلیه صورت گیرد، چرا که وقوع هر اتفاقی موجب ناراحتی و پشیمانی همه می شود، در حال حاضر انجام کار اولویت دارد.
,
 
,
عباسی با اشاره به اینکه مقاومت مردم برای تخلیه نکردن واحدهای مسکونی اقدام خوبی نیست، افزود: پرونده های قضائی زمان بر است در نتیجه جان مردم برای ما مهم تر از این موضوع خواهد بود و نباید تخلیه را برخورد با متخلف گرده زد.
,
 
,
وی گفت: دغدغه ما این است که یک تار مو از سر کسی کم نشود اما اینکه عده ای درست یا نادرست تخلیه واحدهای مسکونی حصارک را به برخورد با متخلفان ارتباط دهند اقدام معقولی نبوده و اگر اتفاقی روی دهد قابل جبران نیست.
,
 
,
عباسی افزود: اگر مردم خانه های خود را تخلیه نکنند دست آنها از مطالبات خود کوتاه خواهد شد در نتیجه باید فضا را به سمتی پیش برد که ساکنان ۷۲ واحد مسکونی آرامش و امنیت جانی داشته باشند و در ادامه دغدغه های آنها را پیگیری کرد.
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه