اخبار داغ

مسئول ستاد جشن‌های مردمی "زیرسایه‌خورشید" در استان قزوین:

بیش از ۶۰ جشن مردمی دهه کرامت در قزوین برگزار شد/ حضور کاروان رضوی در ۲۵ روستای مناطق محروم

بیش از ۶۰ جشن مردمی دهه کرامت در قزوین برگزار شد/ حضور کاروان رضوی در ۲۵ روستای مناطق محروم
ساسان کرمی گفت: با حضور خادمان بارگاه رضوی برنامه‌های متنوعی در سطح استان به اجرا درآمد به طوریکه حضور در بیش از ۱۵۰ نقطه جغرافیایی سطح استان قزوین با حضور کاروان زیر سایه خورشید و توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته تبرکی از جمله آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به برنامه‌های متنوع انجام شده با حضور خادمان رضوی در استان اظهار کرد: کاروان‌های زیر سایه خورشید با هدف پیوند امت با امام رضا(ع) برنامه‌ریزی و امکان زیارت از راه دور امام رئوف برای همه دلدادگان و شیفتگان آن حضرت فراهم شده که هدف اصلی حرکت این کاروان‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,
وی افزود: کاروان‌ زیر سایه خورشید با فعالیت‌های انجام شده به خوبی عنصر عاطفی متکی به معرفت و حقیقت را در سراسر کشور به نمایش گذاشته و زمینه‌ساز ماندگاری مکتب اهل بیت(ع) می‌شوند.
,

مسئول ستاد جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید در استان قزوین تصریح کرد: کاروان‌های زیر سایه خورشید نمادهایی مانند پرچم‌های گنبد نورانی و بسته‌های متبرک رضوی را برای عاشقان آن حضرت به ارمغان می‌آورند و خادمان بارگاه رضوی هم نواهایی که زائران در حرم می‌شنوند را برای علاقه‌مندان زمزمه می‌کنند.
 
,
,
,
وی عنوان کرد: این کاروان‌ها علاوه بر انتقال حال و هوای حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف کشور، در واقع پلی برای ایجاد اتحاد بین مردم هستند؛ به طوریکه مشاهده می‌کنیم عاشقان امام رضا(ع) به صورت متحد، از کاروان‌های زیرسایه خورشید و خادمان حضرت استقبال می‌کنند.
,
, ,

توزیع بیش از 15 هزار بسته تبرکی در دهه کرامت
,
, توزیع بیش از 15 هزار بسته تبرکی در دهه کرامت,

کرمی خاطرنشان کرد: امسال پانزدهمین سال برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید طی ایام دهه کرامت در سطح کشور بوده و برای نهمین سال متوالی است که در استان قزوین اجرا شد.
,
,

وی ابراز کرد: امسال 65 کاروان با ۴۰ نوع برنامه طی ۱۱ روز به حدود ۲ هزار نقطه کشور سفر کردند و در این ایام حدود ۱۱ هزار برنامه توسط خادمان اجرا شد.
 
,
,
,

مسئول ستاد جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید در استان قزوین عنوان کرد: در استان قزوین هم با حضور خادمان بارگاه رضوی برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد به طوریکه حضور در بیش از 150 نقطه جغرافیایی سطح استان قزوین با حضور کاروان زیر سایه خورشید و توزیع بیش از 15 هزار بسته تبرکی از جمله آن است.
,
,

وی اضافه کرد: حضور کاروان رضوی در 25 روستای مناطق محروم، برگزاری بیش از 60 جشن مردمی به صورت محله محور، روستامحور و اجرای جشن دخترانه در 25 نقطه جغرافیایی همزمان با روز ولادت حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه‌های انجام شده است.
,
,
 
,
, ,

حضور کاروان رضوی در 25 روستای مناطق محروم

کرمی بیان کرد: در دهه کرامت با حضور خادمان رضوی از از 30 خانواده معزز شهید و جانباز دیدار و تجلیل به عمل آمد همچنین با توجه به شعار امسال سفیران رضوی در 5 شرکت تولیدی و صنعتی استان با محوریت دانش بنیان حضور یافتند.
 
,
, حضور کاروان رضوی در 25 روستای مناطق محروم,
,
,
,
وی عنوان کرد: دیدار با 8 خانواده تشکل رضوی، حضور سفیران رضوی در 4 بیمارستان، استقبال مردمی از کاروان در بیش از 25 نقطه جغرافیایی و حضور در 4 مرکز بهزیستی ایتام نونهالان، نوجوانان وجوانان و ذبح 8 راس قربانی بخشی از اقدامات انجام شده در دهه کرامت امسال است.
 
,
,
این مسئول با اشاره به مشارکت و همکاری بیش از 25 دستگاه حاکمیتی و دولتی در برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: حضور در مرکز آموزشی شهدای جوادنیا، سپاه استان، زندان، دادگستری، صداوسیما، امور مساجد، بقاع متبرکه و دیدار با طلاب، ائمه جمعه، دانشگاه‌های علوم پزشکی و بین‌المللی امام خمینی(ره) و رجا از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
,

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده جشن‌های دخترانه در 25 نقطه جفرافیایی استان اجرا شده و هدایایی به یک هزار و 500 دختر نوجوان و جوان اهدا شد؛ همچنین پویش سراسری زیارت امین الله در شب زیارتی امام رضا(ع) برگزار شد.
,
,

کرمی در پایان از اهدای 11 کمک هزینه مشهد مقدس به زوجین قزوینی خبر داد و گفت: اجتماع رضای شهیدان با حضور 220 خانواده شهید امام رضایی برگزار شد؛ همچینین با هماهنگی انجام شده 40 نفر از نوجوانان مرکز بهزیستی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه