اخبار داغ

خواننده موسیقی صحن بهشت:

قطعه موسیقی صحن بهشت در رثای امام رضا(ع) تولید شد/ آلبوم پنج تَن آل عبا را با تولید موسیقی‌های امام علی و حسن(ع) تکمیل می‌کنم+ فیلم

قطعه موسیقی صحن بهشت در رثای امام رضا(ع) تولید شد/ آلبوم پنج تَن آل عبا را با تولید موسیقی‌های امام علی و حسن(ع) تکمیل می‌کنم+ فیلم
خواننده موسیقیهای ارزشی و انقلاب گفت: قطعه موسیقی «صحن بهشت» در رثای امام رضا(ع) و از آلبوم پنج تَن آل عبا تولید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قطعه موسیقی با عنوان «صحن بهشت» از سومین آلبوم کاری بنده در رثای امام رضا(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سومین آلبوم کاری بنده با موضوع رثای پنج تَن آل عبا است، خاطرنشان کرد: اولین قطعه موسیقی از این آلبوم به نام «تو را می‌خوانم» در مورد راز و نیاز با خداوند تولید شد.

,

نوری افزود: شاعر این اثر، رضا نیکوکار و تنظیم و آهنگساز، سعید پورعلی بودند و بنده نیز خوانندگی این کار را بر عهده داشتم.

,

خواننده موسیقی‌های انقلابی و ارزشی گفت: قطعه «تو را می‌خوانم» بعد از تولید از طریق دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما با نمره الف، مورد تصویب قرار گرفت و همین امر سبب شد تا کارهای بعدی را تولید کنیم.

,

وی با بیان اینکه دومین اثر با موضوع سیدالشهدا(ع) بود، اظهار داشت: اثر دوم با عنوان «کربلا اسم تموم قصه‌هاست» تولید شد.

,

نوری با بیان اینکه عبدالجبار کاکایی شاعر این اثر بود، خاطرنشان کرد: آهنگساز و تنظیم بر عهده محمدرضا چراغعلی بود و تهیه‌کننده و خواننده موسیقی نیز بنده بودم.

,

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه سومین اثر از آلبوم پنچ تن آل عبا را با عنوان «صحن بهشت» به امام رضا(ع) اختصاص دادیم، گفت: شعر این اثر را رضا نیکوکار سرود و سعید پورعلی نیز آهنگسازی کرد.

,

وی افزود: خواننده اثر صحن بهشت نیز بنده هستم که این کار هم توسط دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما با نمره الف، تصویب و روانه صداوسیمای تمام استان‌های کشور شد.

,

نوری با بیان اینکه این اثر بازتاب خوبی به‌ویژه در دهه کرامت داشت، اظهار کرد: موسیقی صحن بهشت، شنبه شب (21 خرداد) در شبکه استانی زنجان (اشراق) نیز اجرا شد.

,

خواننده موسیقی‌های ارزشی و انقلابی با بیان اینکه تولید اثر صحن بهشت، ادای دِین به امام رضا(ع) است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مند به تولید اثری در رثای شمس‌الشموس امام رضا(ع) بودم.

,

وی ابراز کرد: بعد از اینکه این اثر مورد توجه قرار گرفت به سراغ کار بعدی با عنوان «عطر عاشقی» رفتم که در مورد حضرت فاطمه زهرا(س) است.

,

نوری با بیان اینکه شاعر و آهنگساز این اثر به ترتیب عبدالجبار کاکایی و عماد اجلال هستند، ادامه داد: قطعه موسیقی عطر عاشقی را نیز بارها در شبکه‌های زنجان، تهران و استان‌های همجوار اجرا کرده‌ام و این اثر نیز با نمره الف به تصویب دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما رسیده است.

,

وی با بیان اینکه در ادامه کار نیز تصمیم به تولید آثاری در مورد امام علی(ع) و امام حسن(ع) دارم تا وصف رثای پنج تَن، تکمیل شود، گفت: اثر دیگری به اسم «آخرین سوار» داشتم که در مورد حضرت ولی‌عصر(عج) که شعر آن توسط رضا نیکوکار سروده شده و آهنگسازی و تنظیم نیز بر عهده نوید اقبالی است که این اثر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه