اخبار داغ

در یادواره شهدای جاورده شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛

بهترین جهاد تبیین، زنده نگه داشتن یاد شهدا است+عکس

بهترین جهاد تبیین، زنده نگه داشتن یاد شهدا است+عکس
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادواره ۷ شهید روستای جاورده و دشت آزادی چاروسا با حضور دهیاری، شورای اسلامی، برخی از مسئولان و اقشار مختلف مردم این دهستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، یادواره شهدای جاورده و دشت آزادی بخش چاروسا به همت حوزه مقاومت  بسیج شهید بهشتی  جاورده و با حضور دهیاری، شورای اسلامی، برخی از مسئولان و اقشار مختلف مردم این دهستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دادستان عمومی چاروسا در این یادواره با اشاره به اینکه خودگذشتگی و ایثار شهدا تضمین کننده ادامه راه انقلاب  بوده و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران ضروری است گفت: تجلیل از خانواده شهدا به عنوان یادگاران شهیدان انقلاب، کمترین اقدام انجام شده است.

,

حجت‌الاسلام صادق انصاری پور با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه آیندگان هستند افزود: در این جهان غبارآلود که دشمنان ارزش‌های انقلاب را هدف قرار داده اند، بهترین جهاد تببین زنده نگه داشتن یاد شهدا است که می‌تواند ارزش‌های نظام اسلامی را حفظ کند.

,

وی با تاکید بر اینکه همه ایام متعلق به شهدا بوده و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان ضروری است تصریح کرد: بزرگداشت یاد شهدا باهدف احیای ارزش و فضیلت‌های اخلاقی این قشر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

,

وی خانواده شهدا را اسوه استقامت دانست و ادامه داد: شهادت مکتب سازنده‌ای است که شگرف‌ترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش‌های تاریخ را دارد بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی است.

,

انصاری خاطر نشان کرد: دشمن در سنگر‌های دیروز و امروز به طریق مختلف برای از بین بردن هویت و فرهنگ اسلامی در همه جوامع اسلامی بوده، اما شهدای ما در جنگ دیروز با دشمن جنگیدن وخاک وطن، اسلام و امنیت ما را حفظ و برقرار کردند.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از ۷ خانواده‌ شهید روستای جاورده و دشت آزادی با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه