اخبار داغ

رئیس اتحادیه پوشاک کرج:

فروشگاه های عرضه کننده مانتوی جلو باز در کرج پلمب می شوند/ برخورد جدی اماکن با مزون های زیرزمینی غیرمجاز

فروشگاه های عرضه کننده مانتوی جلو باز در کرج پلمب می شوند/ برخورد جدی اماکن با مزون های زیرزمینی غیرمجاز
میراسماعیل صدیق گفت: به اصناف و فروشندگان البسه اعلام شده تا درخصوص اصلاح مانتوهای جلوباز (بدون دکمه) و جمع آوری و عدم عرضه مانتوهای کوتاه (بالاتر از زانو) اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میراسماعیل صدیق رئیس اتحادیه پوشاک کرج با اشاره به ممنوعیت فروش مانتوهای جلوباز، در گقتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: طی هفته پیش رو طرح بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی آغاز و فروشگاه های متخلف پلمب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
صدیق افزود: بر اساس مصوبه ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور، عرضه مانتوهای جلوباز که عمدتا به صورت قاچاق وارد کشور می شوند ممنوع است چرا که تنها هدف آنها تهدید کیان خانواده های ایرانی خواهد بود. 
,
 
,
وی با اشاره به جمع آوری البسه مغایر با عرف جامعه اسلامی در کرج، اظهار داشت: تشویق بانوان به استفاده از پوشش مناسب، نیازمند ارائه لباس های ارزان و شکیل است و در دسترس قرار داشتن آن در دستور کار اتحادیه می باشد.
,
 
,
صدیق تصریح کرد: اتحادیه پوشاک آمادگی دارد مراکز عرضه پوشاک حجاب را دایر کند چرا که فروشگاه های غیرمجاز زیرزمینی اصلی ترین مراکر عرضه البسه قاچاق بوده و دسترسی بازرسان اتحادیه به مزون های خانگی و پنهانی دشوار است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در صورت اطلاع از فروشگاه های غیرمجاز، به اداره اماکن معرفی می شوند، گفت: به اصناف و فروشندگان البسه اعلام شده تا درخصوص اصلاح مانتوهای جلوباز (بدون دکمه) و جمع آوری و عدم عرضه مانتوهای کوتاه (بالاتر از زانو) اقدام کنند.
,
 
,
صدیق در خاتمه خاطرنشان داشت: به زودی مراکز عرضه ارزان و باکیفیت فروشگاه های حجاب و عفاف از طریق رسانه های استان البرز و در صورت همکاری سایر نهادها از طریق تابلوهای تبلیغاتی شهر به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه