اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران

مربی خارجی در شرایط فعلی به سود استقلال نیست

مربی خارجی در شرایط فعلی به سود استقلال نیست
علیرضا اکبرپور با بیان اینکه مربی خارجی در شرایط فعلی به سود استقلال نیست، گفت: مربی خارجی در فرصت کوتاه قادر به معجزه نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی شبکه خبری تهران‌نیوز با تأکید بر اینکه زمان برای استقلال در حال سپری شدن است و در فصل نقل و انتقالات تنها یک بازیکن جذب کرده و تکلیف سرمربی مشخص نیست، اظهار کرد: با جدایی مجیدی از استقلال این تیم ظاهراً به کما رفته و مدیریت هم دنبال جذب سرمربی خارجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, استقلال, شبکه خبری تهران‌نیوز , شبکه خبری تهران‌نیوز , شبکه خبری تهران‌نیوز , استقلال,

وی درباره اینکه شما سرمربی داخلی را پیشنهاد می‌کنید یا سرمربی خارجی؟ چنین پاسخ داد: اکنون در فصل نقل و انتقالات قرار داریم و مربی خارجی برای آشنایی با باشگاه و تیم نیاز به زمان دارد و نمی‌توان از مربی خارجی انتظار معجزه داشت.

,

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: مربی داخلی تقریباً با شرایط این تیم آشناست و بازیکنان ایرانی را به‌ خوبی می‌شناسد، بنابراین نمی‌توان ریسک جذب مربی خارجی کرد، چراکه ممکن است در آینده نتیجه نگیرد.

,

اکبرپور درباره اینکه هواداران نگران فصل نقل و انتقالات هستند و جذب بازیکنان توسط پرسپولیس آنان را نگران کرده است، افزود: قبول دارم. البته نمی‌توان از کنون پیش‌بینی کرد که پرسپولیس فصل آینده با وجود ستاره حتماً قهرمان لیگ برتر می‌شود و چه بسیار تیم‌هایی بوده‌اند که با ستارگان پرشمار موفق به قهرمانی نشده‌اند و حتی در رتبه‌های پایین‌تر بوده‌اند.

, پرسپولیس, پرسپولیس,

وی تأکید کرد: البته هواداران استقلال حق دارند نگران وضعیت تیمشان باشند و با مربی سرمربی قطعاً بازیکنان جدید جذب تیم خواهند شد و تیم از وضعیت بلاتکلیفی خارج می‌شود.

,

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در بخش دیگری از گفت‌وگو با «تهران‌نیوز» با اشاره به شکست تیم ملی فوتبال مقابل الجزایر گفت: اسکوچیچ مربی بزرگی نیست، در حالی که تیم ملی باید مربی کارنامه‌دار و توانمندی داشته باشد.

,

اکبرپور تصریح کرد: فدراسیون فوتبال در جام جهانی باید دنبال مربی بزرگ باشد، چراکه این رویداد محل آزمون و خطا نیست و تیم ملی باید مقابل بهترین‌ها قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه