اخبار داغ

رئیس سازمان محیط زیست مطرح کرد؛

موافقان توسعه صنایع مُخرب محیط زیست باید پاسخگو باشند

موافقان توسعه صنایع مُخرب محیط زیست باید پاسخگو باشند
رئیس سازمان محیط زیست در جلسه شورای اداری شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان افزود: توسعه صنایع بدون توجه به ظرفیت‌ها و سلامت محیط زیست کشور، چالش‌هایی را به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلاجقه، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان افزود: توسعه صنایع بدون توجه به ظرفیت‌ها و سلامت محیط زیست کشور، چالش‌هایی را به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تاکید کرد: کسانی که سبب بروز چنین وضعیتی شده و موافق توسعه چنین طرح‌هایی بوده‌اند، باید پاسخگو باشند.
,
 
,
سلاجقه همچنین تاکید کرد: حفاظت از محیط زیست و امنیت زیست محیطی، مسوولیتی همگانی است و افراد نباید بخاطر حفظ منافع شخصی خود، به مصالح جامعه آسیب بزنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی باید به مسوولیت اجتماعی خود در حفاظت از محیط زیست عمل کنند.
,
 
,
معاون رییس جمهور بیان کرد: با توجه به تهدیدات زیست محیطی که دشمنان هم آن را دنبال می‌کنند باید مراقب باشیم تا آسیبی به محیط زیست کشورمان وارد نکنیم.
,
 
,
سلاجقه همچنین با اشاره به ضرورت تناسب درآمد و چالش‌های مُبتلابه حوزه صنعت اظهار داشت: بررسی این تناسب موجب تصمیم‌گیری بهتر در آینده خواهد شد.
,
 
,
وی به ضرورت احصاء مشکلات هر منطقه اشاره کرد و گفت: عزم دولت رفع چالش و نگرانی‌های زیست محیطی و توسعه و پیشرفت کشور متناسب با ظرفیت‌های محیط زیستی است.
,
 
,
گفتنی است معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، بعنوان نماینده تام‌الاختیار دولت، امروز پنجشنبه برای بررسی و رسیدگی به مشکلات و مُطالبات مردمی به شهرستان‌های لنجان و مبارکه سفر کرد.
,
 
,
دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام و مناطق صنعتی و دیدار مردمی، بخشی از برنامه‌های سفر امروز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به این 2 شهرستان بود.
,
 
,
شهرستان‌های لنجان و مبارکه به ترتیب در 35 و 60 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه