اخبار داغ

دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی:

تلاش دشمن ترویج بدحجابی در جامعه است

تلاش دشمن ترویج بدحجابی در جامعه است
حجت‌الاسلام بیاتی با اشاره به لزوم دسترس پذیری به پوشاک عفیفانه در جامعه، گفت: تلاش دشمن ترویج بدحجابی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام مهدی بیاتی شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خرم‌آباد، اظهارداشت: تلاش شد شورای فرهنگ عمومی خلاء را برطرف کند و دو نهاد شورای فرهنگ عمومی و شورای اجتماعی کشور در نظر گرفته شده و این طرح به عنوان مغز فعالیت و با جایگاه ویژه در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: دولت جدید دنبال این است که مسائل کشور را با حاکمیت و مردم حل کند و این اتفاق در موضوع حجاب و عفاف فعال می شود.

,

دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به راهبرد زیست عفیفانه حجاب و عفاف، عنوان کرد: مسئله عفت عمومی و حجاب به عنوان یک مسئله مهم است که باید برنامه ریزی کرد، رعایت حجاب توسط بانوان خصوصا در مسابقات ورزشی نشان داد که با رعایت این مهم در همه عرصه ها حضور دارد.

,

وی گفت: دشمن تلاش می کند که بدحجابی را در جامعه ترویج دهد اما با رعایت بیشتر حجاب و عفاف می توان دشمن را مایوس کرد.

,

حجت الاسلام بیاتی بیان کرد: ایستادن در نقطه اجماع و اینکه اقدامات انجام شده باید مورد قبول مردم باشد، هر چیزی که مصوب می شود به مرحله اجرا برسد و راهبردهای لازم این است که رسانه ها می توانند در راستای اهمیت حجاب و عفاف نقش موثری داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: دسترس پذیری به پوشاک عفیفانه در جامعه ضروری است و این نوع پوشاک متناسب با فرهنگ با قیمت مناسب عرضه شود و محل هایی در نظر گرفته شود برای مجموعه های فرهنگی که این نوع پوشاک عرضه شود.

,

دبیرکارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی اظهارداشت: باید به گونه ای با فرد بدحجاب صحبت کرد تا بتواند به مسیر صحیح بازگردند که در این راستا کلینیکی در نظر گرفته شده که برای افراد بدحجاب کلاسهایی در نظر گرفته می شود و ضروری است تا سپاه و بسیج و جریان های مردمی کمک کنند تا بتوانیم این طرح را به خوبی اجرا کرد.

,

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز در این جلسه عنوان کرد: زیست عفیفانه در ادامه سبک زندگی است که جز ضرورت های جامعه بوده و عفت و حیا جز سبک های انبیا الهی است.

,

وی افزود: حیا و حجاب از هر فردی که سوال شود مشخص است که میل به رعایت این مهم دارد که در زندگی موثر است و ملت ما در باطن و ذات توجه اساسی به این موضوع داشته است و اصل جامعه ما و بزرگ منشی ملت ما در عفت و حیا است که نمونه های عینی و تاریخی هم داریم.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: در جشنواره کن دو نفر اقدامی کردند که مایه شرم است و در جوامع لیبرالی با رفتار فردگرایانه تهاجمی را شروع کردند و در خیلی از وقایع تاریخی مشاهده شده است.

,

زیویار عنوان کرد: برخی کشورها عروسک هایی که درست می کردند برای کودکان، نوع لباس و پوشش عروسک ها متناسب با فرهنگ ما نیست در حالی که پوشش عروسک های ایرانی برگرفته از فرهنگ ماست.

,

زیویار گفت: اگر ظرفیت‌ها کنار هم باشند می توان اقدام موثری را انجام داد و با استفاده از ظرفیت فرهنگی و عمومی گام های بلندی برداشته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه