اخبار داغ

تشکیل ستاد اشتغال و تولید بسیج با محوریت بسیج کارگری سپاه امیرالمؤمنین(ع)؛

استفاده از ظرفیت بسیج در حل مشکلات اقتصادی راهگشاست

استفاده از ظرفیت بسیج در حل مشکلات اقتصادی راهگشاست
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان، ستاد اشتغال و تولید بسیج با محوریت بسیج کارگری سپاه استان ایلام تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "شهریار عباسی"، معاون اقتصادی استانداری ایلام صبح امروز (29 خردادماه) در نشست اشتغال و تولید بسیج با محوریت بسیج کارگری سپاه امیرالمؤمنین(ع) که در محل استانداری ایلام تشکیل شد گفت: تفکر بسیج بر تمام حوزه های زندگی اجتماعی ما حاکم است و افتخار داشته و داریم در این حوزه مقدس خدمت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: در مسیر توسعه استان، هماهنگی میان دستگاه ها و نهادها مسئله مهمی در از بین بردن موانع تولید به شمار می آید. 

,

معاون اقتصادی استانداری ایلام افزود: شعارهای چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب بر مبنای اقتصاد بوده و باید همه در جهت رفع موانع تولید و اشتغال تلاش کنیم.

,

شفیعی، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان نیز در این جلسه گزارشی از برنامه های اجرایی این سازمان را تشریح و موانع حقوقی و مشکلات مالی را از مهم ترین مشکلات بخش های تولیدی عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه