اخبار داغ

علت غیبت مجری برنامه موج ورزش مشخص شد/ ساعی: کنار کشیدم

علت غیبت مجری برنامه موج ورزش مشخص شد/ ساعی: کنار کشیدم
یکی از مجریان برنامه موج ورزش شبکه سهند در مورد علت غیبتش در این برنامه اعلام کرد که به خاطر عذاب وجدان مجبور به این کار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مجتبی ساعی، گزارشگر ورزشی فوتبال تبریز در مورد غیبتش در برنامه موج ورزش شبکه استانی سهند اظهار داشت: هدف من بیان درخواست هواداران است و زمانی که احساس کردم در مقطع کنونی توانایی پیگیری مطالبات هواداران فوتبال را ندارم ترجیح دادم میز و صندلی را بی‌جهت اشغال نکنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: من به دنبال شهرت و تصویر نیستم و مردم و هواداران فوتبال تبریز از من انتظار دارند که بتوانم خواسته‌های‌ آنها را بیان کنم. روزی که دوباره بتوانم در شغلم پیگیر و منتقد باشم و درخواست هواداران را به جای بیاورم، باز در خدمت‌شان خواهم بود.

,

ساعی در مورد علت کناره‌گیری ناگهانی خود از اجرای این برنامه تأکید کرد: باید بگویم شرایط برای ادامه حضورم در برنامه موج ورزش حاوی عذاب وجدان شدیدی برایم بود چون انتظارات هواداران از من برآورده نمی‌شد.

,

گفتنی است، برنامه موج ورزش شبکه استانی سهند با محوریت بررسی اتفاقات ورزش و فوتبال استان آذربایجان‌شرقی یکشنبه شب‌ها بعد از بخش خبری ساعت ۲۳ به تهیه‌کنندگی مهدی جولا از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه