اخبار داغ

نماینده دامغان:

تجهیز بیمارستان رضایی دامغان نیاز به حمایت مرکز استان دارد

تجهیز بیمارستان رضایی دامغان نیاز به حمایت مرکز استان دارد
علی اکبر علیزاده گفت: تجهیز بیمارستان رضایی دامغان از مصوبات هیات دولت بوده که تحقق آن نیازمند حمایت و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار مرآت از آخرین اقدامات انجام گرفته حوزه بهداشت و درمان  دامغان گفت: تکمیل بیمارستان رضایی دامغان و اضافه شدن ۵۰ تخت به آن جزء مصوبات هیات دولت بوده است که اخیرا استاندار در جلسه ای با حضور مسئولین مربوطه نسبت به پیگیری این مصوبه تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این عضو خانه ملت در ادامه افزود: بودجه ی ۵ میلیارد تومانی از وزارت بهداشت جهت تجهیز و مقاوم سازی این بیمارستان مصوب شده است که البته هنوز وصول نشده و نیاز به پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی سمنان دارد.

,

وی در مورد برخی نظرات در مورد عدم استحکام بنای بیمارستان رضایی دامغان نیز توضیح داد: ساخت این بنا مربوط به سال ۱۳۷۴ است و نسبت به بسیاری از بیمارستان های موجود در استان عمر کوتاهتری دارد و با این وجود اگر مستحکم نباشد نیز امکان مقاوم سازی وجود دارد به شرط آنکه اراده ای در مرکز استان به جهت پیگیری مصوبه هیات دولت وجود داشته باشد.

,

علیزاده در مورد آخرین اقدامات انجام گرفته در مورد بیمارستان رضایی دامغان نیز ابراز کرد:  اخیرا یک کارگروهی از وزارت بهداشت تعیین شده تا وضعیت استحکام بنای بیمارستان رضایی دامغان مشخص و نظر قطعی کارشناسی نسبت به بازسازی آن صادر شود.

,

نماینده مردم دامغان خاطر نشان کرد: بیمارستان های شهرستان دامغان تنها گنجایش ۳۰درصدی دارند و قطعا  این بیمارستان ها در مواجه با بحران ها و بیماری های فراگیر مانند کرونا با کمبود تخت و شرایط بحرانی مواجه می شوند.

,

وی ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان را نیازمند ردیف بودجه ای سال جاری می داند که هنوز ابلاغ نشده و ساخت بیمارستان جدید در انتظار بودجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه