اخبار داغ

در جلسه شورای مشورتی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدای دهدشت مطرح شد؛

۳۱ گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه راه دسترسی مناسب ندارد

۳۱ گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه راه دسترسی مناسب ندارد
جلسه شورای مشورتی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدای دهدشت قبل ظهر امروز با سرپرست فرمانداری کهگیلویه و اعضای عضو در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جلسه شورای مشورتی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدای دهدشت قبل ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری کهگیلویه و اعضای عضو در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در این نشست گفت: ۳۰ گلزار با ۴۱۲ مزار شهید در شهرستان وجود دارد که ۳۱ گلزار فاقد راه دسترسی مناسب وجود دارد.

,

علی موسوی‌عارف افزود: ۵ گلزار شهدای این شهرستان فاقد جاده ارتباطی ، ۷۵ گلزار فاقد برق و ۳۴ گلزار نیز فاقد آب لوله کشی است.

,

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ شهید در گلزار دهدشت آرمیدند تصریح کرد: یا مشکلات سرمایشی و گرمایشی و یا معارضات اجتماعی دارد.

,

 

,

موسوی عارف با اشاره به اینکه بنیاد شهید پس از ساماندهی وظیفه‌ای در قبال نگهداری از گلزارها ندارد و فقط کارهای فرهنگی در گلزار انجام می‌دهد، این موضوع در ماده «۴» آیین نامه اجرایی آمده است خاطرنشان کرد: بعد از ساماندهی نگهداری گلزارها و یادمان شهدا از طریق شهرداری‌ها و دهیاری‌های مربوط اقدام شود.

,

فرماندار کهگیلویه نیز نظارت بر ساماندهی گلزار شهدا را ضروری دانست و گفت: چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و ما شاهد هستیم که گلزار شهدا اب ،برق ندارد و یا فاقد راه ارتباطی مناسب است.

,

عبدالعزیز موسوی افزود: اگر شهدا نبودند ما نیز نبودیم و هر چه داریم جانفشانی های شهدا و استقامت خانواده انهاست.

,
وی تصریح کرد: مسئولان موظف هستند نسبت به رفع مشکلات گلزارشهدا همکاری کنند و جلسه بعدی در گلزار شهدای دهدشت جهت بررسی رفع نواقصات و مصوبات جلسه انجام خواهد شد.
,
امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به اینکه همه خادمین شهدا هستیم گفت: شهدا که بی هیچ خواسته ای رفتند و جانشان را دادند که امروز کشور سیادت و اقایی در جهان داشته باشد.
,

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر  افزود: ایثارگران و جانبازان و امامزاده گان و شهدای زنده ‌اند که برای ما مقدس هستند.

,

وی با گلایه از سیستم گرمایشی و سرمایشی گلزار شهدای دهدشت تصریح کرد: نباید وضع به گونه ای باشد که خانواده های شهدا که می خواهند به زیارت شهید خود بروند نتوانند ۵ دقیقه بر روی این قبور شهدا بایستند!

,

 

,

وحدانی فر خطاب به دستگاه های متولی ادامه داد: این که کار من نیست! بر عهده من نیست و یا در وظایف دیگری است زمین بگذارید و شهرداری به حرمت شهدا ۲ وسیله خنک کننده در گلزار نصب کرده که خانواده های شهدا راحت بتوانند بر مزار شهدای خود حضور پیدا کنند.

,

سرپرست شهرداری دهدشت نیز با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از شهدا و خانواده آنها داریم گفت: شهرداری خود با مشکلات متعددی مواجه است و لازم است در این خصوص در ردیف برنامه بودجه جهت نگهداری و خدمات دیگر برای گلزار شهدا در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه