اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

۵۰ هزار نفر از زنجانی‌ها امسال زائر پیاده‌روی اربعین خواهند بود

۵۰ هزار نفر از زنجانی‌ها امسال زائر پیاده‌روی اربعین خواهند بود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه نسبت به پیاده‌روی اربعین سال ۹۸ قریب به ۲۰ درصد اعزام زائران بیشتر خواهد شد، گفت: برای اعزام ۵۰ هزار زائر زنجانی برنامه‌ریزی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه ستاد اربعین استان زنجان اظهار داشت: طبق برآورد‌ها مقرر شده است تا ۲۰ درصد مازاد جمعیت که در سال ۹۸ از استان زنجان اعزام انجام شد، امسال از استان در پیاده‌روی اربعین حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ قریب به ۳۸ هزار نفر از استان زنجان به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند، گفت: پیش‌بینی ما است امسال تعداد زائران به ۵۰ هزار نفر برسد و باید برای این تعداد زائر برنامه‌ریزی کرد.

,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید امکانات سرمایشی و همچنین سایبان توسط موکب‌ها آماده شود گفت: با پیشنهاداتی مرز اصلی زائرین استان زنجان از کرمانشاه به ایلام تغییر یافت چرا‌که حضور عمده مردم استفاده از این مرز است که توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

,

وی با بیان اینکه شهرستان ایجرود در مسیر حرکت زائران استان‌های دیگر قرار دارد، ابراز داشت: برای ارائه خدمات بهتر باید در این شهرستان آمادگی لازم وجود داشته باشد.

,

۵میلیون زائر مهمان پیاده‌ روی اربعین خواهند بود

, ۵میلیون زائر مهمان پیاده‌ روی اربعین خواهند بود, ۵میلیون زائر مهمان پیاده‌ روی اربعین خواهند بود,

در ادامه جلسه محمد شعاعی، معاون امور عمرانی استاندار زنجان نیز گفت: طبق پیش‌بینی‌هایی که در کشور انجام شده ۴.۵ تا ۵ میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین حضور خواهند داشت.

,

وی با بیان اینکه تاکید مسئولان کشوری ارائه خدمات برمبنا و مسائل گرما است، افزود: با جلساتی که در استان‌های مرزی برگزار شده تاسیسات آبرسانی، لوله‌کشی، آب و فاضلاب، تاسیسات برق و ارایه خدمات بهتر توسط شرکت‌های مرتبط با این ارگان‌ها مطرح شده است.

,

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه برای استان‌های معین تکالیفی محول شده است، گفت: استان زنجان نیز قبل و در حین پیاده‌روی اربعین موظف به انجام وظایفی است و در این راستا ستاد بحران استان زنجان با استان ایلام در ارتباط مستقیم است.

,

وی با اشاره به اینکه دغدغه برای ترخیص کالا از مرز وجود دارد، بیان کرد: باید هماهنگی‌های لازم از حال حاضر انجام شود تا در روز‌های پایانی موجب ترافیک ترخیص کالا در مرز نشویم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه