اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

«جهاد تبیین» با چه هدفی نامگذاری شد؟/ لزوم روشنگری صحیح اتفاقات جامعه

«جهاد تبیین» با چه هدفی نامگذاری شد؟/ لزوم روشنگری صحیح اتفاقات جامعه
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که با تبیین صحیح اتفاقات جامعه از دخالت دشمن در امور کشور جلوگیری کنیم، جهاد تبیین را به ثمر رسانده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تأکید بر تحقق جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروزه اطلاعات به راحتی منتقل می‌شود و مردم اخبار را دریافت می‌کنند، در این راستا رسانه‌ها نقش مهم بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: رسانه و فضای مجازی مهم‌ترین ابزار برای انتقال اطلاعات است و مردم از این طریق از اخبار ایران و جهان آگاه می‌شوند، بنابراین باید با انتقال صحیح اخبار از سوءتفاهم جلوگیری کرد.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که اخبار به درستی تبیین نشود، دشمنان با بهره‌گیری از فرصت‌ها اخبار باطل را مخابره می‌کنند و این موضوع می‌تواند جوانان را دچار انحراف کند.
,
 
,
طاهری متذکر شد: اخباری که اکنون منتقل می‌شود تلفیقی از حق و باطل است و جوانان نیز برای اینکه به اخبار صحیح دسترسی داشته باشند باید از منبع مطمئن به آن برسند.
,
 
,
وی در ادامه توضیح داد: مردم باید بدون توجه به اخبار مخابره شده از سوی دشمن اخبار صحیح را به سایرین مخابره کنند و مسئولان و مردم در این باره نقش پررنگی دارند و باید به تبیین اندیشه‌های الهی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بپردازند.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از طریق حلقه‌های باطل سعی در انتشار اخبار و اطلاعات دارد تا ذهن جوانان را مغشوش کند، تبیین کرد: در صورتی که با تبیین صحیح اتفاقات جامعه از دخالت دشمن در امور کشور جلوگیری کنیم، جهاد تبیین را به ثمر رسانده‌ایم.
,
 
,
طاهری تصریح کرد: ماهواره و فضای مجازی ابزارهای دشمن برای وارد کردن فشار به جامعه هستند، به طوری که محتوای صحیح اخبار را دستکاری کرده و آن را به صورت وارونه به مردم منتقل می‌کنند و اگر مقابل دشمن نایستیم و روشنگری نکنیم ممکن است در آینده جوانان به خطر بیفتند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد در بمباران رسانه‌ای کنونی اگر «جهاد تبیین» را محقق کردیم می‌توانیم به آینده کشور و حفاظت از جوانان در مقابل خطرات امیدوار باشیم.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد تبیین در اعمال و رفتار آینده تأثیر می‌گذارد و مردم باید براساس این گزاره برنامه‌های آینده خود را مشخص و آشکار کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه