اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبرداد؛

پایان مشکلات آبی ۳۴۹ روستای محروم استان کرمانشاه با اجرای طرح جهاد آبرسانی

پایان مشکلات آبی ۳۴۹ روستای محروم استان کرمانشاه با اجرای طرح جهاد آبرسانی
فرزاد دوستوندی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متعهد شده که آبرسانی به ۳۴۹ روستای استان کرمانشاه را در قالب هشت مجتمع در بازه زمانی ۳۰ ماهه انجام دهد که در انجام این پروژه از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی استفاده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد دوستوندی در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد و اردوهای جهادی در سراسر استان کرمانشاه برپا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: یکی از طرحهایی که از ظرفیت گروههای جهادی به صورت تخصصی استفاده می شود، طرح بزرگ جهاد آبرسانی در مناطق محروم استان است.

وی یادآوری کرد: این طرح طی تفاهم نامه ای از طرف وزارت نیرو با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی سپاه پاسداران منعقد شده است که در سراسر کشور و از جمله در استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

دوستوندی با بیان اینکه در انجام این پروژه از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی استفاده خواهد شد، افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متعهد شده که آبرسانی به ۳۴۹ روستای استان کرمانشاه را در قالب هشت مجتمع در بازه زمانی ۳۰ ماهه انجام دهد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انجام کار این هشت مجتمع این در استان کرمانشاه با همکاری قرارگاه نجف اشرف و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد:در حال حاضر تعدادی از پروژه‌ ها پیشرفت ۲۰ الی ۳۰ درصدی داشته و تعدادی دیگر نیز در مرحله تجهیز کارگاه هستند.

دوستوندی گفت: بسیج سازندگی پروژه‌های دیگری مانند ساخت مسکن محرومین و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد:  یک هزار و ۸۵۲ گروه جهادی شناسنامه دار در جهت محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه