اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام(ره) کوهدشت مطرح کرد؛

ثبت‌نام ۹۰۰ نیازمند کوهدشتی در سامانه طرح حامی

ثبت‌نام ۹۰۰ نیازمند کوهدشتی در سامانه طرح حامی
رستمی گفت: ۹۰۰ نفر نیازمند کوهدشتی در سامانه طرح حامی توسط مراکز نیکوکاری ثبت‌نام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح حامی در شهرستان کوهدشت اجرا می‌شود؛ این طرح به‌منظور رفع فقر مطلق از سوی دولت سیزدهم راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد منعقدشده است، افراد نیازمندی که در دهک‌های سه به پایین قرار دارند و هیچ شرایطی برای تحت پوشش قرار گرفتن در سایر نهادهای حمایتی ندارند را شامل می‌شود.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت عنوان کرد: سامانه حامی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهت ثبت مشخصات نیازمندان در این راستا مهیا شده است و خود سامانه نیز راستی آزمایی را انجام می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان تاکنون حدود ۹۰۰ نفر را در این سامانه به ثبت رسانده‌اند و در این راستا هیچ‌گونه محدودیت تعداد وجود ندارد.

,

رستمی گفت: میزان درآمد هر فرد به‌استثنای یارانه و بحث هدفمندی آن، باید زیر ۵۰۰ هزار تومان باشد؛ ارائه مستمری به‌صورت چند ماه و هم‌چنین اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره در ذیل این طرح اندیشیده شده است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت با اشاره به عمق محرومیت کوهدشت، گفت: متولی اصلی این طرح تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و کمیته امداد نیز دبیر آن است، مساجد، پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی، دهیاران، مراکز نیکوکاری و… با ایجاد کد دسترسی توسط اداره تعاون می‌توانند در راستای ثبت نیازمندان اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه