اخبار داغ

مسئول بسیج مداحان سپاه روح‌الله :

هیئت مذهبی و مداحان اهل‌بیت(ع) باید مرکز جهاد تبیین باشند

هیئت مذهبی و مداحان اهل‌بیت(ع) باید مرکز جهاد تبیین باشند
ربیعی گفت: هیئت مذهبی باید مرکز جهاد تبیین باشند و از جریان‌های انحرافی دوری نمایند که رویکرد بسیج مداحان نیز همین موضوع بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله در جمع خبرنگاران گفت:هیئت مذهبی در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین نقش را ایفا کردند و بی‌شک حوزه مداحان محل تبلیغ و مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی به شمار می‌رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: امروزه نیز هیئت مذهبی باید مرکز جهاد تبیین باشند و از جریان‌های انحرافی دوری نمایند که رویکرد بسیج مداحان نیز همین موضوع بوده است.

,

ربیعی بیان کرد: متأسفانه امروزه در بعضی از هیئت مذهبی و مداحان جریان‌های انحرافی نفوذ و رخنه کرده که باید با بصیرت مدیران هیئت مذهبی و مداحان اهل‌بیت(ع) و همچنین مردم عزیز از چنین رفتارهای جلوگیری و در عرصه‌های مختلف مبارزه کرد.

,

 مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مداحان در راستای تربیت مداح و نیروی انقلابی و ارزشی که مهم ترین مأموریت این سازمان بوده و در این راستا آموزش مداحی نوگلان حسینی را از سال 1398 در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا کانون های بسیج مداحان در شهرستان های ساوه ،خمین، محلات و اراک آموزش های مداحی نوگلان حسینی را آغاز کرده و خوشبختانه مورد استقبال خوب نوجوانان و نونهالان قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه