اخبار داغ

مدیر کل بازرسی سازمان حمایت؛

پرونده ۲۲۰ شرکت متخلف حمل و نقل کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد

پرونده ۲۲۰ شرکت متخلف حمل و نقل کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد
مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: طبق آمار ارائه شده در اردیبهشت، توسط بازرسان ادارات صمت استان‌ها بیش از ۴ هزار ناوگان حمل و نقل مورد بازرسی قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پرویز فرجی اظهار داشت: طی همین مدت، تعداد ۲۲۰ فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده یک هزار میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه به آمار بازرسی‌های انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری ۱۹۱۰ مورد بازرسی که منجر به ۶۳ فقره پرونده به ارزش ۲۸۹ هزار میلیون ریال و در بخش درون شهری ۲۹۳۳ مورد بازرسی که منجر به ۱۵۷ فقره پرونده تخلف به ارزش یک هزار میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال گردیده است.

,

این در حالیست که بر اساس آمار ارسالی از فعالیت بازرسان استان‌های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون جمعاً بالغ بر ۱۲۰۶۰ مورد بازرسی در حمل و نقل برون و درون شهری صورت گرفته که منتج به تشکیل ۵۳۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال شده است.

,

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت متذکر شد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت‌های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد.

,

این مقام مسئول؛ ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، بازرسان را در این نظارت مستمر یاری نمایند.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه