اخبار داغ

استاندار ایلام:

مدیری توانمند است و قابلیت مدیریت را دارد که سهم استانش را بگیرد

مدیری توانمند است و قابلیت مدیریت را دارد که سهم استانش را بگیرد
استاندار ایلام اظهار کرد: آن مدیری مدیر است و قابلیت دارد است که سهم خود را از وزارتخانه بگیرد و بیاورد و الا سهم استان ۱۵ درصد است که چیزی نیست، ۸۵ درصد در وزارتخانه هاست و تمام ادارات کل از آن سهم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "حسن بهرام نیا"، استاندار ایلام صبح امروز( ۲ تیر ماه) در شورای برنامه ریزی استان که در محل استانداری ایلام برگزار شد، گفت: حداکثر سهم تملک دارایی استانمان ۱۵ درصد است، ۸۵ درصد در وزارتخانه ها متمرکز است، هر اداره کل یک سهمی از این ۸۵ درصد دارد، آن مدیری زرنگ است که از این ۸۵ درصد که مربوط به ۳۱ استان است سهم خودش را بگیرد و بیارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

بهرام نیا اظهار کرد: آن مدیری مدیر است و قابلیت دارد است که سهم خود را از وزارتخانه بگیرد و بیاورد و الا سهم استان ۱۵ درصد است که چیزی نیست، ۸۵ درصد در وزارتخانه هاست و تمام ادارات کل از آن سهم دارند.

,

استاندار ایلام افزود: مدیری توانمند است و قابلیت مدیریت دارد که از این ۸۵ درصد سهم استانش را بگیرد، تا نروید آنجا روضه نخونید و اشک نریزید چیزی به شما نمی دهند، بنده به مدیران تاکید می کنم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران ما سهم آورده از وزارتخانه هاست، هر مدیری باید سهم آورده ی خود از وزارتخانه ها را به ما اعلام کند.

,

وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم تحولی را در همه زمینه ها در استان ایجاد کنیم لازمه اش این است که مدیران در مرکز حضور پیدا کنند و حضور هم همراه با دستاورد باشد که این موضوع باید نصب العین مدیران باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه