اخبار داغ

رییس هیات کوهنوردی تربت‌حیدریه:

ساخت زمین اختصاصی کوهنوردی تربت حیدریه نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است

ساخت زمین اختصاصی کوهنوردی تربت حیدریه نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است
هاشمی گفت: قطعه زمینی به مساحت 420 متر در مجموعه ورزشی تختی به هیات ما اختصاص یافته منتهی برای ساخت این سالن و انتقال دیواره صعودهای ورزشی به آنجا، 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد هاشمی، رییس هیات کوهنوردی تربت‌حیدریه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سوی اداره ورزش و جوانان، زمان تمرین برای ورزشکاران ما به شکلی در نظر گرفته شده که خانواده‌ها رغبتی به حضور در آن ساعت‌ها را در سالن ورزشی نهم دی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: البته به لطف اداره ورزش و جوانان این خطه، قطعه زمینی به مساحت 420 متر در مجموعه ورزشی تختی به هیات ما اختصاص یافته منتهی برای ساخت این سالن و انتقال دیواره صعودهای ورزشی به آنجا، 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در حال رایزنی با افراد خیر برای تامین اعتبار مورد نیازهستیم.

,

هاشمی به چالش دوم هیات اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های ورزشی و آموزشی هیات اعم از کوهنوردی، یخ‌نوردی، سنگ نوردی و صعودهای ورزشی توسط 6 باشگاه رسمی و دارای مجوز با کمک 11 مربی و مدرس در حال انجام است و این مجموعه بالغ بر سه هزار نفر ورزشکار بیمه شده را تحت پوشش دارد، اما متاسفانه افراد خاصی به صورت غیرقانونی و با نام طبیعت‌گردی اقدام به راه‌اندازی تورهای گردشگری کرده‌اند.

,

رییس هیات کوهنوردی تربت‌حیدریه گفت: این در حالی است که طبیعت‌گردی هیچ ارتباط و تناسبی با رشته‌های زیرمجموعه کوهنوردی ندارد و لذا اعلام می‌شود مسوولیتی را در قبال این افراد نمی‌پذیریم.

,

هاشمی همچنین به فعالیت‌های فرهنگی و زیست محیطی هیات اشاره اظهار کرد: سال 96 اعضای باشگاه کیانمهر با صرف 700 میلیون ریال اعتبار اقدام به ایجاد آبشخور حیات وحش در ایستگاه نذر طبیعت در ارتفاعات هزار و ۷۵۰ متری آرش و فراز واقع بوستان پیشکوه کردند.

,

وی اظهار کرد: آبشخور با هدف احیای زیستگاه غنی جانوری منطقه پارک کوهستانی پیشکوه و با همکاری شهرداری و اداره محیط زیست شهرستان تربت حیدریه، ایجاد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه