اخبار داغ

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

صدای سوت قطار سرخس به چابهار، صدای منافع مردم است

صدای سوت قطار سرخس به چابهار، صدای منافع مردم است
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم بلوچ ما سهام دار پروژه خط شمال به جنوب هستند وقتی خط راه آهن سرخس چابهار احداث شود صدای سوت قطار صدای منافع مردم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار حسین دقیقی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص پروژه کریدور شمال به جنوب و اتصال دریاچه خزر به اقیانوس هند اظهار کرد: اگر خط لوله صلح از عسلویه تا چابهار و از چابهار تا پاکستان توسعه پیدا کند مردم ما همه سهام دار این پروژه هستند، پروژه راه آهن سرخس به چابهار اگر راه بیفتد صدای سوت قطار صدای منافع مردم است هر بلوچی که شناسنامه ایرانی داشته باشد در این پروژه سهام دار است بنابراین صدای سوت قطار سرخس به چابهار صدای منافع مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

* مردم بلوچ ما بهترین مرزداران و نگاهبان امنیت منافع ملی هستند

, * مردم بلوچ ما بهترین مرزداران و نگاهبان امنیت منافع ملی هستند, * مردم بلوچ ما بهترین مرزداران و نگاهبان امنیت منافع ملی هستند,

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امنیت منطقه خیلی خوب است چون مردم بلوچ ما بهترین مرزداران ما هستند سه سال فرمانده سپاه بلوچستان بودم مردم بلوچ را خوب می شناسم در روستاهای آنجا قدم زدم با پای پیاده با قاطر با هواپیما و هلی کوپتر، تمام روستاها و مردم منطقه را می شناختم مردم بسیار شریفی هستند مردم خوب و مرزدارهای واقعی هستند.

,

وی افزود: ما اگر آنجا برای خدمت به این مردم جاده و خط راه آهن ایجاد کنیم، خط لوله ببریم مطمئن هستیم که مردم آنجا خودشان پاسدار و نگهبان آن خواهند بود. الان قرارگاه خاتم راه آهن چابهار را که ایجاد می کند در طول پنج شش سالی که در این منطقه کار می کنند هیچ مشکلی نداشته است مردم واقعا همراهی کردند ما باید به مردم اعتماد کنیم همانطور که امام فرمود اعتماد به مردم کلید حل مشکلات کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه