اخبار داغ

انواع روش های خرید از سایت های خارجی؛ معرفی بهترین سایت های خارجی برای واردات

انواع روش های خرید از سایت های خارجی؛ معرفی بهترین سایت های خارجی برای واردات
شاید این موضوع به ذهن شما هم رسیده باشد که می‌شود بعضی از لوازم و وسایل مورد نیاز خود را با قیمت ‌هایی مناسب تر از فروشگاه ‌های داخل کشور، خریداری کرد. ، خریداران ایرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاید این موضوع به ذهن شما هم رسیده باشد که می‌شود بعضی از لوازم و وسایل مورد نیاز خود را با قیمت ‌هایی مناسب­تر از فروشگاه ‌های داخل کشور، خریداری کرد.  بعضی از محصولات در فروشگاه­ های ایرانی موجود نیستند و یا از اورجینال بودن آنها مطمئن نیستید و می­خواهید آنها را از برندهای اصلی و با قیمت‌های واقعی تهیه کنید. فروشگاه‌ های اینترنتی خارجی بسیاری وجود دارند که می­توانید اجناس مورد نیاز خود را از آن­ها خرید کنید، اما برای خرید از سایت­­ های خارجی و نحوه­ سفارش در ابتدا باید یک کارت پرداخت ارزی و یک آدرس در خارج از کشور برای تحویل گرفتن کالای داشته باشید. بعد از این دو مرحله شما باید به دنبال ارسال کالایتان به ایران و ترخیص کالا از گمرک باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خرید از سایت­­ های خارجی , خرید از سایت­­ های خارجی,

تمامی این مرحله ‌ها بسیار پیچیده به نظر می­آیند. همچنین باید اطلاعات کافی در زمینه حمل بار زمینی داشته و یا برای بارهای هوایی از قوانین تدوین شده در رابطه با ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی مطلع باشید. پیشنهاد می­کنیم با گروه تجاری ققنوس همراه شوید تا تجربه بهتری از خرید از سایت­ های خارجی داشته باشید.

,

از کدام سایت ­های خارجی خرید کنیم؟

,

در حال حاضر در سراسر دنیا فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که می­توانند مسیر ما را به کالاهای مورد نظرمان، کوتاه تر کنند. سایت‌های فراوانی در سراسر جهان وجود دارند که با امکان خرید آنلاین کالاهای تخصصی و با ایجاد دسته بندی مشخص مثل لوازم الکترونیکی، لپ تاپ، گوشی ­های موبایل، انواع پوشیدنی­ ها، لوازم آزمایشگاهی، مکمل های غذایی و دارویی، کالاهای صنعتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد اولیه تولید و... خرید را برای مشتریان خود ساده­تر کرده‌اند.

,

معروفترین فروشگاه ­های بین المللی عبارتند از:

,
  • آمازون Amazon
  • سایت ایبی Ebay
  • علی بابا Alibaba
  • سایت علی اکسپرس Aliexpress
  • Bhphotovideo
  • Zalando
  • Troostwijk
,
  • آمازون Amazon
  • , Amazon,
  • سایت ایبی Ebay
  • , Ebay,
  • علی بابا Alibaba
  • , Alibaba,
  • سایت علی اکسپرس Aliexpress
  • , Aliexpress,
  • Bhphotovideo
  • , Bhphotovideo,
  • Zalando
  • , Zalando,
  • Troostwijk
  • , Troostwijk,

    زمینه اصلی فعالیت این سایت ها فروش لوازم صنعتی است. می‌توانید به راحتی ابزارهای خاص و کمیاب مورد نیاز خود را از این سایت ها خریداری نمایید. همچنین وجود کالاهای مزایده‌ای در این سایت های خارجی را می‌توان یک امتیاز مثبت برای این سایت ها در نظر گرفت. در این سایت بهترین فروشندگان و کارشناسان صنعت از نظر عملکرد فعالیت دارند و بزرگترین حراجی‌ ها را برپا می‌کنند.

    ,

    این فروشگاه‌ های اینترنتی بزرگ معمولا در زمینه همه نوع از کالاها و بیشتر مواقع کالاهای عمومی فعالیت دارند. هنگام خرید از سایت ­های خارجی با تخفیف‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد و به راحتی می‌توانید کالاهای اصل و با کیفیت را با قیمت مناسب­تر از نمونه‌ های موجود در بازارهای داخلی پیدا کنید. در بعضی از فصول و نیز در مناسبت ها و همچنین به صورت دوره‌ای در طول سال، تخفیف های هیجان انگیز و ارزنده­ای در سایت ­های خارجی وجود دارد که می­تواند انگیزه­ خوبی برای خرید از سایت­ های خارجی باشد.

    , .,

    برخی از این تخفیف ­ها عبارتند­از:

    ,
    • روز جمعه سیاه یا در واقع بلک فرایدی  (Black Friday)
    • تخفیف های ژانویه یا سال نو
    • تخفیف های ویژه برای عید فطر در آمازون امارات
    • تخفیف های شروع یا پایان فصل­ها
    ,
  • روز جمعه سیاه یا در واقع بلک فرایدی  (Black Friday)
  • ,  (Black Friday),
  • تخفیف های ژانویه یا سال نو
  • ,
  • تخفیف های ویژه برای عید فطر در آمازون امارات
  • ,
  • تخفیف های شروع یا پایان فصل­ها
  • ,

    نحوه خرید از سایت ­های خارجی

    ,

    یکی از مشکلات پیش رو برای خرید از سایت ­های خارجی این است که در حال حاضر قوی ترین و ارزان ترین فروشگاه ­های مجازی غالبا در کشور آمریکا هستند. البته در حال حاضر کشورهایی مانند چین، انگلستان، آلمان، کانادا و ژاپن نیز با بهبود شیوه ­های پرداخت خود و کاهش دادن محدودیت ­ها با سایت ­های آمریکایی رقابت دارند.  به عنوان کاربر ایرانی باید نوع رویکرد روابط ایران با دیگر کشورها را در نظر داشته باشید. با توجه به مسئله تحریم فروشگاه های اینترنتی در آسیای شرقی مانند کشورهای چین و هنگ کنگ بهترین گزینه می­باشند؛ زیرا ارسال کالا از این کشورها به ایران به طور مستقیم انجام می گیرد.

    ,

    همچنین سایت ­هایی مانند آمازون که از بزرگ ترین فروشگاه­ های دنیا به شمار می­آید، خدماتی برای ایرانی ­ها ارائه نمی­دهد. سایت eBay نیز خدمات خود را برای ایرانی­ها تحریم کرده است. در این شرایط مشتریان ایرانی مجبور به کمک گرفتن از دوستان و آشنایان خود در دیگر کشورها برای خرید هستند. به طوری که برای خرید از سایت ­های خارجی باید از آن­ها درخواست کنید تا کارت اعتباری و آدرس خود را در اختیار شما بگذارند و سپس کالای دریافتی را به ایران پست نمایند.

    , eBay,

    ارسال بسته ­های پستی از کشور آمریکا به ایران نیز محدودیت­ های خاص خود را دارد، ولی پروسه ارسال پستی از کشورهای آسیایی و یا اروپایی محدودیت ­های کمتری به دنبال دارد. نکته قابل توجه در این شیوه خرید این است که حواله پول از ایران کارمزد بالایی دارد؛ پس از خرید خود با کارت اعتباری دیگران برای بازپرداخت بدهی خود به ایشان متحمل هزینه ­های بیشتری به جز مبلغ اصلی خواهید شد و باید کارمزد نیز بپردازید. برای جلوگیری از هزینه­ های مازاد کارمزد و همچنین در صورتی که آشنایی در خارج از کشور ندارید و یا با پروسه خرید از سایت ­های خارجی به خوبی آشنا نیستید، می­توانید از کارشناسان و متخصصین گروه تجاری ققنوس راهنمایی ­های لازم را بگیرید.

    ,

     

    ,

    تحویل کالای خریداری شده از سایت ­های خارجی در ایران چگونه است؟

    ,

    یکی از دغدغه­ های مهم کاربران ایرانی هنگام خرید از سایت ­های خارجی، نحوه­ ارسال کالا به ایران است­. با وجود تحریم­ های گسترده ایران شما نیاز دارید تا نسبت به ارسال کالای خود به ایران اطمینان حاصل کنید. بسیاری از فروشگاه ­های اینترنتی معتبر بین المللی بخصوص شرکت های آمریکایی به ایران خدمات پستی ارائه نمی دهند. همچنین بسیاری از  شرکت ­های پست بین المللی به ایران خدمات پستی ارائه نمی­دهند. از طرفی قوانین مربوط به ترخیص کالا از گمرک کشورهای مختلف آمریکایی و اورپایی در مواقعی که مقصد ایران است؛ موضوعی است که قبل از خرید از سایت ­های خارجی باید به آن توجه داشته باشید.

    ,

    برای مشتریان ایرانی بنا به دلایل ذکر شده امکان سفارش و ارسال مستقیم به ایران وجود ندارد. بنابراین برای خرید از سایت ­های خارجی باید از ارسال غیرمستقیم به ایران استفاده نمایند. بعضی از افراد ترجیح میدهند هنگام مسافرت خارجی به صورت شخصی یا توسط آشنایان مقیم کشور­های دیگر کالاهای خود را از سایت ­های خارجی خریداری کرده و همراه خود به ایران بیاورند که در این صورت باید با نحوه ترخیص کالا از گمرک و چگونگی ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی آشنا باشند.

    , ., ترخیص کالا از گمرک, ترخیص کالا از گمرک,

    برای حل این مسائل شرکت هایی وجود دارند که به عنوان واسط عمل کرده و خرید از سایت ­های خارجی را انجام داده و سپس آن را به دست شما می­رسانند. بهتر است سوابق این شرکت ­ها را به دقت بررسی نمایید. گروه تجاری ققنوس می­تواند خریدهای شما را به طور مستقیم خریداری کرده و سپس با حمل و نقل مناسب آن را در ایران به دست شما برساند. حمل بار زمینی یکی از انواع حمل و نقل بین المللی است که نقش مهمی در واردات و صادرات دارد. حمل بار زمینی هزینه مناسب تری نسبت به سایر روش ­ها داشته و برای بسیاری از افراد با سرمایه کم گزینه خوبی است. همچنین یکی از مزیت ­های این روش دسترسی بیشتر مناطق به خدمات حمل بار زمینی است.

    , حمل بار زمینی, حمل بار زمینی,

    انواع روش ­های پرداخت جهت خرید از سایت­ های خارجی برای ایرانیان

    ,

    جهت خرید از سایت ­های خارجی باید کارت اعتباری بین المللی یا همان ویزاکارت و یا مسترکارت داشته باشید. شبکه­ های بانکی ایران به شبکه بانکی جهانی متصل نیست. برای همین شرکت هایی مانند ویزا کارت و مستر کارت هیچ گونه خدماتی به ایرانیان ارائه نمی­دهند. اما شما می­توانید برای خرید از سایت های خارجی از کارت اعتباری افرادی که ساکن خارج از کشور هستند استفاده کنید. برای این کار باید مشابه خریدهای انلاین داخلی شماره کارت، تاریخ انقضا و کد سه رقمی امنیتی کارت آن­ها را داشته باشید و ازین طریق خرید کنید. در این روش نیز باید از آنها بخواهید پس از دریافت کالای شما آن را از طریق پست یا مسافر برایتان ارسال کنند و سپس باید برای دریافت کالا اقدام به ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی یا ترخیص کالا از سایر گمرکات کشور نمایید.

    ,

    گروه تجاری ققنوس در کنار ارائه بهترین سرویس ها جهت تامین و خرید از سایت های خارجی، آماده انجام کلیه امور گمرکی و مراحل ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی، سایر گمرکات کشور، حمل بار زمینی و هوایی به ایران میباشد که فرایند حمل و واردات کالا به داخل کشور را برای شما بسیار راحتتر و سریع تر خواهند کرد.

    , ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی, ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی,

    استفاده از کارت های اعتباری موجود در داخل کشور

    ,

    یکی از روش ­های پرداخت ارزی در این نوع از سایت ­ها استفاده از کارت­های اعتباری بین المللی است که توسط شرکت ­های فروش به خریداران پیشنهاد می­شود. در حال حاضر استفاده از کارت ­های اعتباری بین المللی مربوط به کشورهای آذربایجان، تاجیکستان و امارات در ایران رایج است که صرافی­ها در اختیار خریداران قرار می­دهند. هرچند اعتبار این نوع کارت­ها یکی از دغدغه های مهم خریداران ایرانی است.

    ,

    انجام حواله ارزی در صرافی ها

    ,

    یکی دیگر از روش­ های پرداخت برای خرید از سایت­ های خارجی کمک گرفتن از صرافی­ها است. در این روش صرافی ها در ازای دریافت کارمزد بالا از شما، ارز را به حساب فروشگاه خارجی واریز می­کنند.

    ,

    استفاده از روش واسطه انتقال ارز

    ,

    استفاده کردن از درگاه­های واسطه پرداخت مانند پی پال یا ایزی ریمیتنس، روش دیگری برای خرید از سایت های خارجی است. البته در نظر بگیرید که انتقال ارز در شبکه جهانی با توجه به گستردگی شبکه جهانی نسبت به شبکه شتاب به سادگی بانک­ های ایرانی نیست.

    ,

    جمع بندی

    ,

    خرید از سایت های خارجی ممکن است برای افرادی که در ایران زندگی می کنند به دلیل وجود تحریم­ ها و کمبود تنوع در بازارهای داخلی نسبت به بازارهای جهانی جذابیت زیادی به همراه داشته باشد و در کنار این جذابیت ها ممکن است به نظر بیاید که خرید از سایت­ های خارجی شاید کمی سخت باشد و یا نیاز به گذاشتن وقت زیادی داشته باشد. همچنین خریدار اگر بخواهد پس از خرید برای تحویل کالای خود در ایران از طریق پست اقدام کند، باید آشنا به مراحل ترخیص کالا از گمرک باشد و همینطور برای کالایی که از طریق مسافر به ایران می­آیند باید مراحل ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی را در نظر داشت.

    ,

    شما می­توانید  به واسطه گروه تجاری ققنوس با کمترین مشکل و دردسر و با هزینه های مناسب کالای خود را از سایت ­های خارجی خریداری کرده و بدون مواجهه با درگیری­­ های ترخیص کالا از گمرک، کالای خود را در ایران دریافت کنید. حمل بار زمینی یکی از خدمات ارائه شده در گروه تجاری ققنوس می­باشد که می­توانید از این جهت با اطمینان کامل نسبت به دریافت کالای خود در ایران اقدام کنید.

    ,

     

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه