اخبار داغ

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

افزایش قیمت روغن و برنج تکذیب می‌شود/ مردم به شایعات توجه نکنند

افزایش قیمت روغن و برنج تکذیب می‌شود/ مردم به شایعات توجه نکنند
محمدرضا عباسی با بیان اینکه خبر افزایش قیمت روغن خوراکی و برنج تکذیب می شود، گفت: همه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه روغن و برنج تا پایان سال جاری تهیه و تدارک دیده شده است.
[

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به شایعه افزایش قیمت دوباره روغن خوراکی و برنج های وارداتی اظهار داشت: خبر افزایش قیمت روغن خوراکی و برنج هندی بی اساس است و تکذیب می شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: با اشاره به اینکه براساس وظایف ذاتی سازمان جهاد کشاورزی، این سازمان بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی همچون برنج، روغن و گوشت نظارت دارد اظهار داشت: کمبودی در زمینه کالاهای اساسی وجود ندارد و مرغ، گوشت، روغن، شکر و برنج به اندازه کافی تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم دغدغه ای نداشته باشند، افزود: مطابق برنامه در دولت سیزدهم کلیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه روغن و برنج تا پایان سال جاری تهیه و تدارک دیده شده است.

عباسی با بیان اینکه قیمت این کالاها هیچگونه تغییری نخواهد یافت، خاطرنشان کرد: از شهروندان کرمانشاهی درخواست کرد هرگونه گران‌فروشی در زمینه کالاهای یاد شده را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی تاکید کرد: مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و نسبت به احتکار خانگی اقدام نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه