اخبار داغ

دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا خبر داد؛

کوتاه‌شدن دست دلالان در حوزه گندم/ نظارت ۲۶ بازرس بسیجی بر کارخانجات آرد

کوتاه‌شدن دست دلالان در حوزه گندم/ نظارت ۲۶ بازرس بسیجی بر کارخانجات آرد
سرهنگ ابراهیم مهقانی گفت: با انسجام بخشی و اقدامات موثر قرارگاه ۱۷ ربیع، تاکنون ۷۰۰ هزار تن گندم در سطح استان گلستان جمع آوری شده و این نسبت به سال گذشته افزایش بیش از ۲۵۰ هزار تنی را همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابراهیم مهقانی دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با گلستان ما، گفت:  با تدابیر قرارگاه ۱۷ ربیع، نظارت بر ۲۶ کارخانه آرد استان گلستان بصورت حضوری و میدانی توسط ۲۶ نفر از همیاران بسیج که کارت کمیسیون بازرسی را از سازمان صمت استان گلستان دریافت کرده اند؛ بر عهده گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: در حال حاضر این ناظران با حضور در کارخانه ای در شهرستان گرگان با نحوه بارگیری و دیگر موارد لازم آشنا می شوند و از این پس با حضور در کارخانجات آرد بر شیوه توزیع آرد نظارت خواهند داشت تا به واسطه آن در این راستا نیز، مدیریت لازم انجام گیرد.

,

مهقانی تاکید کرد: با فعال شدن سامانه رصد حصین در حوزه حمل و نقل آرد، روزانه حدود ۱۸ هزار ۵۰۰ کیسه آرد در بین خبازی های استان توزیع می شود.

,

دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع اظهار داشت: تمام این اقدامات، اتفاق بزرگی در استان گلستان رقم زد تا به واسطه آن شبکه دلالان جمع اوری شود و در این راستا تاکنون ۷۰۰ هزار تن گندم در استان جمع آوری شد و این در حالی است که سال گذشته از ۸۵۰ هزار تن گندم تولید شده تنها ۵۰ درصد آن به مراکز دولتی رسید و ۵۰ درصد دیگر توسط دلالان با سود بالا به دامداری ها و مرغداری ها هدایت شد.

,

مهقانی تصریح کرد: با توجه حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت ذرت و سویا؛ شبکه ای از دلالان با هدف جمع آوری گندم و سوق دادن آن به دامداری ها و مرغداری در تلاش بودند از این راه سودهای کلان بدست آورند که خوشبختانه با تدابیر قرارگاه دست دلالان در این حوزه کوتاه شد و مهم، حاصل کار هوشمندانه قرارگاه ۱۷ ربیع بود که در این راستا بالغ بر ۵۰ نشست برگزار شده است و تمامی دستگاه های اجرایی را پای کار آورد.

,

وی در پایان در تکمیل گفته های خود، گفت: در حوزه جمع آوری گندم، با کشاورزان دارای ۵ هکتار به بالا رایزنی های لازم انجام، شناسایی دلالان و نصب دوربین های مدار بسته در انبارها در دستور کار قرار گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه