اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

خدمات اصناف و بازاریان در زمان کرونا، از یادها نمی‌رود/ دولت سیزدهم در حال پرداخت بدهی‌های گذشته است

خدمات اصناف و بازاریان در زمان کرونا، از یادها نمی‌رود/ دولت سیزدهم در حال پرداخت بدهی‌های گذشته است
جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات اصناف و بازاریان در زمان کرونا از ذهن هیچ کس پاک نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محمدصالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشستی با اصناف و بازاریان یزد ضمن یاد و خاطره شهدای اصناف، گفت: اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس چه از لحاظ تأمین منابع انسانی متخصص و فنی و چه پشتیبانی از رزمندگان و چه قبل‌تر از آن، دوران پیروزی انقلاب اسلامی از نخستین مجموعه‌هایی بودند که به ندای امام راحل پاسخ مثبت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی یکی از دلایل به ثمر نشستن انقلاب اسلامی را همکاری و همراهی اصناف و بازاریان عنوان کرد و اظهار داشت: این نقش اثرگذار اصناف و بازاریان نباید فراموش شود و اگر به سابقه آن بنگریم می‌بینیم که سبقه دینی و فرهنگی و ممزوج با فرهنگ بوده است.

,

جوکار به مثبت بازاریان و اصناف در زمان کرونا اشاره کرد و ادامه داد: بازاریان در زمان کرونا تجهیزات و امکانات خود را برای تولید ماسک و گان برای بیمارستان‌ها به کار گرفتند و حتی کمک‌های نقدی و غیرنقدی این عزیزان هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود و قدردان این خدمات اصناف و بازاریان هستیم.

,

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی امروز در بازار مشغول به فعالیت هستند که متدین، معتقد و قناعت‌پیشگی را اصل و اصول خود قراردادند و تلاش دارند که مردم معیشت و زندگیشان را بتوانند اداره کنند و این مسئله یکی از اصول بسیار مهم در جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه در سال 1400 شاهد تورم 55 درصدی در کشور بودیم، خاطرنشان کرد: وضعیت ما در رابطه با استقراض از بانک مرکزی، اسناد خزانه و اوراق مشارکت به‌گونه‌ای است که در دوره‌ای دریافت شده و دولت سیزدهم باید آنها را بازگرداند.

,

جوکار با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با اجرای برخی از طرح‌های اقتصادی توانستند تورم را در کشور کنترل کنند و که اگر چنین کاری نمی‌کردند، طبیعتاً وضعیت بدتر از شرایط کنونی بود، افزود: در بخش مدیریت و اجرا مهم است که چگونه طرح‌ها را در کشور اجرا کنیم تا مشکلات بعدی را پیش نیاورد.

,

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه در بحث مالیات اصلاً به دنبال این نیستم که فشار مضاعفی بر اصناف و بازاریان یا دیگر بخش وارد شود، گفت: ما به دنبال این هستیم که مالیات‌های اخذ شده را در استان، شهر یا محلات هزینه کنیم خیلی اثرات مثبتی را در پی خواهد داشت و تلاش می‌کنیم تا مالیات‌های واریزی به استان بازگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه